|
|
|
|---|---|
| tjenare har fått bort röret som satt som bara fan men nu undrar jag fall det är nån som har bytt detta och fall det går att köpa som pirat del nånstanns? för det va inte billigt på bmw mvh marcus | |
|
Hur ser det ut, har du nån bild? Kan det gå att göra nåt liknande på nån hydraulfirma? Är det rör hela vägen eller slang? Vad kostar detta rör på bmw? |
|
| tjenare jag va på 2st hydral firmor och det va ingen som kunde fixa nått liknande till mig så jag köpte allt på bmw för ca 1300:- men nu är problemet hur man ska lufta det för de sitter en luftnippel bak på klumpen snälla nån hjälp!!!!! | |
|
Har tyvärr ingen aning hur det ska luftas, en av länkarna längst ner åskådliggör rörmokeriet i sin helhet. Länk "Fram till 09/93 är det en speciell (dyr) diff där bak. Den är Electro Hydrauliskt (EH) styrd och låser ( bromsar ) vid behov. Samtidigt blinkar "ASC" lampan. Detta har som sagt inget med senare ASC system att göra utan är unikt för IX....." Länk "Förutom en speciell diff ingår en hel del annat jox." Länk Länk Mvh |
|
|
Var någonstans i bilen hittar man pos.6, Control Unit?? (I din sista länk.) Gunnar |
|
|
GUP: Den boxen sitter i min bil i samma låda som motorns styrbox närmast torpeden på höger sida. Det står ESD på den boxen. //Roffa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.