|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar bara om de e någon som vet något om denna bil??? är det värt att åka o kolla på den, ringde killen men fick ingen klarhet, lite fundersam blev man allt... Länk Tack på förhand. /Markus | |
| Vad fick du reda på om den? Jag är mest nyfiken på varför bilderna är från Polen. | |
|
Det är väl Keysers M3a? KSRmotorsport.... |
|
|
Vet ingen specifikt om bilen men jag antar att det finns ju en anledning till att det är blockets billigaste M3 E46!!! Dåligt skick, avsaknad av servicebok, skum import... ? Mvh Jimmy |
|
|
Fin brud iaf:) Ja det verkar aningen billigt... som i det flesta andra fall finns det säkert en anledning till det. ///M-Power När du älskar att köra |
|
|
Till att bruden är billig? lr vad menar du? :P /// Bimmarkomanen |
|
| det kan man undra !! | |
|
Tja Ingen som vet något om 04ans M3a som finns på blocket för 300´? Norrlandsbilar som säljer den.. den är också mkt billig! |
|
|
Jo jag sökte oxå på texten på framrutan o kom till en polsk hemsida... men när jag frågade honom om hur länge han haft bilen så svarade han 2 månader, han hade bytt till sig den sa han?? på frågan om när den var importerad så svarade han i början av -06, och vartifrån visste han inte... o motorn gick fint sa han liite risig i lacken dock?? men de va ju stora navigatorn oxå, hade han visst glömt o skriva... ne du ja ringer nog vidare efter någon annan!! Mvh Markus |
|
|
MarkusF: Vad var det för reg nr ??? Fick du svar på detta ??? Ezi Pezi |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.