|
|
|
|---|---|
|
Har tänkt byta ut multiratten MFL som är uppvärmd mot en sportratt. Vad kan man begära för en sådan då? MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar | |
|
Jag har letat efter sportratt till min E39, men bara hittat så'na som jag har, d.v.s. multifunktionsratt. Priserna på dem har varit c:a 1500:-, fast då har de nog inte haft värme. Helst vill jag ju ha både och. Hittar jag ingen passande sportratt, kan jag vara intresserad av din. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
peter78w:::. har du hittat nån med alla funktioner? jag har precis samma tankar som du men jag har inte hittat nån som har alla funktioner i ratten så har du nåt tips tar jag tacksamt emot. mvh bengan hej o hå bengan |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Rattvärme finns enbart i standard multfunktionsratt inte i sportratt. ///MVH Hasso Länk |
|
vad jag förstår så är detovanligt med rattvärme överhuvudtaget. Och som hasso säger så finns rattvärmen bara i den vanliga multifunktionsratten som min här: Länk Bengan: vad menar du med alla funktionerna? Vilka andra funktioner utöver dom vanliga menar du? här har du en sportratt med multifunktioner: Länk MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
|
göran o bengan: Här har ni med alla funktioner Länk Länk MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
|
hasso:::jasså, jag nästan misstänkte det eftersom jag inte har sett nån m-ratt med värme nån som vet om man kan sätta i en m-ratt med multifunktioner i min skuta o få alla andra funktioner att fungera utom värmen då? tack för svaren förresten :) hej o hå bengan |
|
|
Det finns mekartips här om hur man eftermonterar multifunktionsratt utan alltför stora problem, så jag antar att dessa är plug&play. Tack för tipsen! Göran FWD - Nej tack! |
|
| Den sportratt som sitter t ex i min 523 ser ut som bilden ovan... men är detta en snikvariant då den bara har knappar för farthållare o radio? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.