|
|
|
|---|---|
518i slow mobil |
när man skall montera det, ska man ta bort nedre frontplåten? det e väl nästan allt. Hur e det bak förresten? Ska man ta bort plåten där med? 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
Japp, nedre frontplåten ska bort! Bak vet jag inte, men ska montera min bakkjol snart så det vore bra att veta! ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
518i slow mobil |
ok, så då kan alltså Nisse här få min nedre frontplåt då? Har ju inte tänkt att byta tillbaka så... Ska du inte sälja E28an längre? Men fram ska asså front plåt och stötfångare bort? Hur sätter man det det nya då?? 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
Är osäker på att sälja...Bangade för Opel Mantan, men om någon pungar ut med 17000kr så varför inte =) Stämmer att frontplåt+stötfångare ska bort. M535-fronten är ju en hel front dvs med blinkers, dimljus och stötfångare inplastade. Hela fronten ska föras iin på de två metallupphängningar där originalstötfångaren satt fast i. Bulta fast den nya frontne där med två bultar (sitter fast då), men du måste hänga upp fronten på sidorna av bilen också. Antingen via de originalfästen som följer med M535-fronten/brukar dock ha rostat bort). Om dessa inte finns så får du lösa det på något sätt. Själv hängde jag upp min front på sidorna med två skruvar som jag fäste en liten metallplata på så nu sitter det! KOlla på min hemsida så ser du bättre på bilderna... ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Där bak tar du inte bort plåten!! du använder hålen som håller din nuvarande kofångare för att fästa bakkjolen.Faan vad avundssjuk man är på er....vill också ha M-front,min front ser ut som faan nu efter en olycka i vintras så en M-front vore inte helt fel. Mvh Ricke |
|
518i slow mobil |
Avis? Behöver du inte va... kolla på sidan så får du se.... Jag har ingen m-front än... men det kommer väl... 518, ekonomi med nöje! =) BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.