|
|
|
|---|---|
|
Bimmerabend mit Öl #1 2007! Åter har det blivit dags att mötas upp i vinterrusket för samkväm och för att fira att våren är på gång! Trevliga aktiviteter och självklart en massa BMW-snack! Efter bowlingen tänker vi avnjuta en middag på lämplig restaurant, och därefter brukar det alltid vara några av oss som beger sig ut i stadens nattliv. När? Den tredje mars, kl. 19:00 Var? Kronprinsens bowlinghall, Malmö Vem? Alla som vill, men föranmälan skall ske här i tråden, till kalle@autopower.se, eller via PowerPost. Detta för att vi ska få ett begrepp om hur många banor/bord som skall bokas! Väl mött! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk | |
|
hello kalle , jag kommer även denna gång , hade kul förra gången, magnus |
|
|
Välkommen Magnus :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Detta låter trevligt! Hur ser det ut med anmälningar? Inte så många som har svarat här. Blir det av så är jag gärna med. /Martin |
|
Njuren |
Låter trevligt! Man kanske får hänga med fast man är otrogen :P Några andra som ska haka på? |
|
Hittils har följande anmält intresse: Undertecknad Johan Sjöström Olof Henrik Chris Tommie BMW-Magnus samt då eventuellt ferro och Njuren - ni är förstås varmt välkomna! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jag dyker upp... PC har koll på detta. // Anders |
|
|
Anders, Just ja, visste att jag glömt någon :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Ytterligare ett gäng som kommer utöver ovan nämda , även ni andra tveksamma kan dyka upp även om vi inte kan GARANTERA bowlingbana till oanmälda, allt löser sig och det enda som är garanterat är att vi skall ha SKITSKOJ, precis som bakom ratten på en bimmer ; ) Okända som ökända är hjärtligt välkomna till årets roligaste bimmer evenemang (än så länge ) Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Jag hoppas jag räknas som anmäld och inte som "tveksam" :-) Hursomhelst så ska jag försöka hitta till bowlinghallen till kl 19 ikväll. /Mvh |
|
|
Sorry i will miss it and you guys...:( Asken |
|
Njuren |
Festandet igår sänkte mig =( Hoppas ni får de skoj ikväll! |
|
Tack till alla som dök upp, tyckte vi hade det riktigt trevligt :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Vem F..n stoppade sömnmedel i min algblommnig? Tack alla vi verkar ha haft skoj när jag kikar på bilderna sedan gårdagen ; ) Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Tackar för en trevlig kväll! Sitter och kollar efter Abarth på Blocket... :P /Olof |
|
|
Va inga bilder? |
|
|
Mugge, De är censurerade av humanitära skäl :) Håll utkik i nästa BB Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.