|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Micke, Nej, BMWSC är en separat klubb. Denna träff är för medlemmar i BMWCS. Jag vet inte huruvida BMWSC-medlemmar som inte är medlem i BMWCS är välkomna, ring Christina på Förenade Bil och fråga, vetja! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Ok, där ser man. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag tänkte jag skulle åka dit, men ringde nu Förenade bil och fick höra att det dyker inte upp någon M5 Touring tyvärr, så jag avvaktar. Ha det så trevligt! //Palle |
|
|
Kalle: Sista sidan i senaste BB står det att SC är underklubb till CS. Palle: Kan väl vara trevligt även utan touring? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Micke, Det kan vara så också... klubbarna samarbetar åtminstone. Hur som haver så går det bra att vara medlem i BMWSC utan att vara med i BMWCS, så vitt jag vet. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Ok, då hade vi rätt båda två. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Micke: Klart det kan, men jag har också så mycket pollenbesvär just nu, så jag är lite grinig :) //Palle |
|
|
NOOOO! JAG MISSADE DET JU! Så surt, jag som inte gjorde ett smack igår heller! Länk |
|
|
Det var riktigt trevligt! Klart bästa klubbkvällen hittils och ett STORT tack till alla på Förenade Bil som ställde upp för vår skull! Det är farligt med auktioner... undrar vad fan jag ska med en Navi-dator till E65, en CD-spelare till E60, en RDS-bandare till E39, en DEFA motorvärmare och en 18" MV-eker- fälg till E46... :D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Mycket trevlig kväll! Stort tack till Förenade bil. Måste säga att auktionen var minst sagt lyckad :-) /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Instämmer i kören om att det var mycket trevligt! Skrev lite i bloggen. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Har också några bilder i min blogg Länk ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.