|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Förenade Bil bjuder in till klubbkväll för alla BMWCS- medlemmar! Mer info kommer efterhand! När? 26/4, kl. 18:00 Var? Förenade Bil, Fredriksberg ( Länk ) Vem? Medlemmar i BMWCS (Medlemsskap kan tecknas på plats) Väl mött önskar BMWCS Syd och Förenade Bil! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk | |
|
Otroligt, en torsdagsträff och jag är ledig! Hur är rabatterna denna kväll? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Micke, Detaljerna är som sagt inte klara än, men jag gissar på att vi i vanlig ordning kan räkna med 20% rabatt ¨på hela sortimentet av delar/tillbehör, samt någon sorts fyndhörna! Då ses vi? :D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Man brukar kunna fynda riktigt billigt i "fyndhörnan"! MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
| Wow vad jag kommer att vara fattig när den dagen lider mot sitt slut! Precis fått lön då med ju så det är illa xD | |
|
Har snön försvunnit har uppe i Norrland (...Stockholm) vid tidpunkten så kan det bli ett hembesök i myllan. BMW Club Schweden-BMW SportClub |
|
|
Hobbe, Nu var du väl ändå onödigt cynisk, även för en bitter hobbynorrlänning :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Soft....Jag kommer nog dit. :) | |
|
Jag kommer:D! |
|
|
OBS! Datumet är ändrat till 2007-04-25! Dvs en dag tidigare! Träffen börjar kl. 17:00 och pågår till ungefär 21:00! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
SYnd...kommer inte 'hem' till Fosterlandet Sverige (bor temporaert i Holland)foerraens Maj - attans ocksa!!! :< Hur ofta aer dessa klubb-traeffar, och naer aer naetsa traeff foer BMWCS Syd??? Finns det en hemsida kanske..??? Arangeras resor till Nuerburgring ocksa genom klubben eller???? Ni som ska till denna traeff och fynda - fynda pa och enjoy! mvh marineutter |
|
|
Länk - Sydsektionens hemsida Klubbkvällarna hos Förenade Bil brukar traditionsenligt inträffa en gång på våren och en gång på hösten... såvida de fortsätter att bjuda in oss :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Finns där någon utskrift överlämnad till sektionen ang vilka delar som kommer att fyndas ut? Det har hänt ett flertal gånger att bmw har översänt listor och det skulle vara intressant att ta del av dom (om det har lämnats ut i år) Ev kommer jag in om med min e34m5 |
|
|
Pelle, Någon sådan lista har vi inte fått denna gång. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Hejsan. Jag är helt grön på detta, men kan vem som hälst titta förbi eller vad? |
|
|
Melmac_Racing, Så länge du är medlem i BMW Club Schweden är du välkommen. Om inte så kan du teckna medlemskap på plats. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle: kan man beställa delar i förväg? Har för mig att det funkat så tidigare. ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Ja, skicka ett mail med din beställning till reservdelar@forenadebil.se eller ring 040-24 37 10. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tack Micke! Beställning är skickad... ___ //Ulf |
|
| Det är bara BMW CS som gäller va? Inte BMW SC? | |
|
Kan man vara med i SC om man inte är med i CS? SC är väl en underklubb till moderklubben? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.