|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har ett problem med min stereo i 525 e39. oftast när jag ska lyssna på radio så brusar det bara. jag söker om kanalerna och förhoppningsvis så hittar den några kanaler och jag lägger in dem på respektive knapp... när jag slår på tändningen på morgonen så brusar det bara.. jag trycker på knapparna där jag lagrade stationerna och stationsfrekvenserna ligger kvar men endå så brusar det.. Jag har funderat på om det är nå knas på antennen men ibland så kan man ju lyssna med klockren sändning. Vad kan det vara för fel? eller är det jag som är okunnig =( //Eric\\ Ny BMW-ägare | |
| Det låter som radiomodulen jag hade samma problem men nu är radion hel död. Har köpt en begagnad radiomodul men den fungerar dock ej. Så det får bli en ny på bmw. | |
|
=> Tryffen, om du har samma problem med en likadan ersättningsradio som med den ursprungliga radion låter det inte särsklit troligt att ytterligare en radio - i detta fall en ny - skulle göra någon skillnad. Låter mer som problemet är med antennförstärkaren. Mvh Björn |
|
|
Vart sitter antennförstärkaren? lätt att byta? vad kostar en sån? Misstänker också att det är antennförstärkaren som inte fungerar. för när jag är i stan så är ljudet och mottagningen klockren men sen när jag åker ut mot landet så börjar det brusa mer och mer tills det brusar konstant. //Eric\\ Ny BMW-ägare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.