|
|
|
|---|---|
|
Hej, har en Business stereo med Aux ing. Dock är det ju inte som Prof. Stereo att man har en "Mode" knapp som man kan välja AUX på..? Hur startar man spelning från Aux ingången med en Business Stereo?? Läste instr.bok kanske lite för snabbt men det finns kanske nån vänlig själ som vill hjälpa till med detta imbecilla problem? . Tack!! | |
| Vad är det för årsmodell på bil du har? Min 116i -04 med Business CD har en mode knapp. | |
|
116 - 04 . Skrev fel förut, jag har en "Mode" knapp men den växlar bara mellan CD o FM även om jag har sladden i och musiken på! |
|
|
När jag trycker på min mode-knapp så växlar den mellan radio, cd och aux. När aux är vald så står det just AUX på displayen. Gör det det på din? Annars får du nog prata med verkstaden. Tänk på att det finns en speciell ljudnivåinställning för AUX. Om du bläddrar bland inställningarna för bas, diskant etc, så finns det något som heter AUX Level. Den kan man justera mellan 0-5. Om den står i lägsta läget så hör du ingenting. |
|
| Ser varken AUX som ett "mode" eller "AUX Level" när jag justerar ljudet.. skumt... | |
|
" Tänk på att det finns en speciell ljudnivåinställning för AUX. Om du bläddrar bland inställningarna för bas, diskant etc, så finns det något som heter AUX Level. Den kan man justera mellan 0-5. Om den står i lägsta läget så hör du ingenting. " Har precis kopplat in AUX-anslutning och får upp AUX när jag trycker på MODE. Men, jag har inget som heter "AUX Level" och det skulle jag verkligen behöva då det är låg volym från mp3-spelaren. Är detta någon som BMW-verkstaden lätt kan fixa? Och varför i hela friden får jag upp AUX men inte AUX Level ?! Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.