|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om denna? Länk Verkar lite oroväckande att det är mycket bytt samt att den är nyimporterad. Kan det vara värt att åka och titta på den? | |
| Tror den har diskuterats tidigare på detta forum. Behövs nya skärmar pga felplacerade blinkers, nivåregleringen är troligtvis borta. | |
| Rätta mig om jag har fel men då måste importören ha sågat upp fel med andra ord för det sitter väl inte skärmblinkers på dessa i tyskland. Var ju lite tråkigt för bilen ser riktigt fin ut. | |
| Jo precis, fast det är det mekaniska som är viktigt. Dock skulle jag inte ge de pengarna för den. | |
| Visst är det det men om det saknas nivåreglering är det inte hela världen. Förstår om man inte köper EDC dämpare. De kostar ju trots allt en bra slant :P | |
|
Det som är bytt på 16000 mil tycker jag verkar helt normalt! Bara + sett från min sida.. Mvh. Richard |
|
| Det är kanske mycket möjligt. Dock så de dämpare som sitter på min M5 som har rullat 15900 läcker inte en droppe olja och känns fortfarande mycket fräscha. Motorn läcker ingen olja den heller så det var mycket därför att jag känner mig lte orolig | |
|
Hej! Allt som är bytt är helt normala slitdetaljer på en bil som har gått 16-17000mil, koppling tom sent om det är den första (det är trots alt högprestandabil, som många "missbrukar") Om du har läst på din M5 kunskap så vet du att EDC däpare har högst varierande livslängd, många säger att de inte håller mer än 8000mil, och en del har otur och får byta titt som tätt, och andra(som jag) kör fortsatt på original utan problem(210000mil) almänt kan man säga att ALLA stötdämpare tar slut ngn gång mellan ca 13000-22000mil lite beroende på bilens vikt och användning. Generellt skulle jag vara MYCKET orolig för en bil som gått så här långt utan att man bytt ngt som helst.... Denna exemplar har som sagt diskuterats tidigare, och har tydligt vissa brister(mindre och större) och huruvida den är intressant är ju helt beroende på hur mycket vikt man lägger på originalitet. Ser dock fin ut. MVH: Sakke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.