|
|
|
|---|---|
|
som rubriken? har förstått att de ska vara skyltbelysningen, men den fungerar -alla lampor fungerar vad kan vara fel? lkm modulen?ngt relä? who´s the man? | |
|
Det händer mig intermittent och jag har gått ut några gånger då det inträffat och en gång var en lampa släckt. Min amatörgissning är att det kan vara glappkontakt ngnstans. Mvh Mikael |
|
Transocean |
Liknande problem här, den ena lampan är släckt ibland, knackar jag på den så lyser den igen. Samma felmeddelande dyker upp när jag använder blinkers...även om alla lampor lyser. Irriterande. Kanske dags att byta varenda lampa och rengöra? Eller? Vill helst köra utan felmeddelanden. Juha |
|
I mitt fall var det glap först o sedan lanpa men det hjälpte inte med en ny glödlampa. Rengjorde anslutningar på båda lampor till skyltbelysningen o sen var det lungt o fint. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Japp japp, lite nya lampor och rengöring+kontaktsprej brukar göra susen =) Tag ett tex. 400 papper och putsa av kontakterna lite. |
|
| Jag hörde nån långdragen teori om att den elektriska halvljusmanövreringen kunde spela in angående felmedellande med skyltbelysning. Provade att koppla ur den, och då försvann felmedellanden för nummerskyltsbelysning. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.