|
|
|
|---|---|
|
Ni som har detta tillbehör; vad är era erfarenheter av det? Är det värt pengarna? Det gör ju onekligen start/stopp knappen lite mer funktionell. M v h | |
|
Jag är helnöjd! Gött att låta nycken ligga kvar i fickan, men mest en koll grej som jag inte vill va utan på nästa bil. Det blir ett skapat beroende! Kör försiktigt så att du inte skadar någon! (eller din BMW) |
|
|
Jag valde att beställa min bil utan, hade det på demobilen jag körde i några veckor - och fick inte den "måste ha" känslan.. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
däremot så ångrar jag att jag inte tog helljusassistenten - där kan vi prata beroende.. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
Dock bör man tänka på att verkligen ha med sig nyckeln. En på jobbet har sin bil precis utanför fönstret. Han hoppa in i bilen och körde iväg dit han skulle. När han skulle hem igen så kom han på att nyckeln var i jackan på jobbet. Inte så bra. |
|
|
A.I.C Är det hörsägen eller sant? Jag har comfort access och då jag testa detta så vill jag påstå att bilen är extremt känslig på att nyckeln är inne i bilen för att kunna stasrtas. Däremot kan man starat den och köra en sträcka och sedan med tomgången på byta chaufför och chauffören med nyckeln tar tex en annan bil och åker iväg och då om mna stänger av bilen får man inte igång den igen. Men till frågan så kan jag säga att det är en helt vansinnig option. Fruktansvärt beroendeframkallande och en bil där man behöver använda nyckeln känns som en fred flinta bil ;-) Konstigt hur fort man vänjer sig vill jag påstå. |
|
|
OK, tack för era svar! Blir nog så att jag kryssar i detta tillval. För er som undrar är det en 120d M-edition jag förhandlar om. Får se så det inte blir så dyrt att det ät värt att fundera över 3-serie bara... M v h |
|
|
Yes, det är sant. Lite komist att han på fikat innan suttit och berömt systemet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.