|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte höra vad det är som gäller om man ska ha vinterdäck till M roadstern? Passar ett par 17" från E36:an, gör inget om det inte är så snyggt... bara det funkar :) Inga som har en uppsättning till salu? Mvh Per | |
|
Länk Skulle dom passa? Mvh Per |
|
|
Hej P3r Denna uppsättning som du länkat till passar på din bil. Om du vill ha ett alternativ har jag en uppsättning 17" med bra vinterdäck som suttit på min Z4:a. Vad har du för mail så skickar jag info då detta ej kan användas som annonsforum. Vänliga hälsningar / Marcus |
|
|
App app app! Z3M har ju annan ET/inpressningsdjup bak än övriga Z3 så jag tror knappast att de där fälgarna passar. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Carteen: "p3r@bredband.net" använder jag.. Skicka lite info, ET osv osv och pris så kan vi snacka sen! Mvh Per |
|
|
Masten har helt rätt. Såg nu att du hade en M vilket gör att de fälgar du länkat till ej passar din bil. Till 2.8 hade det funkat. / Carteen |
|
|
Passar dom som du har då? Mvh Per |
|
|
P3r, du har mail. / Carteen |
|
|
P3r: Jo de fälgarna passar... eller ja... rättare sagt de går att köra med men det kommer att se ut som att du har bankat dit dom då dom kommer sitta 5cm för långt in typ... ser inte klokt ut men går att köra med. Så ska du ha såna vanliga fälgar så får du ha spacers på några centimeter. C:\magnus\snajdarn.se\bmwz3-99silver\z3mfalg.htm På min sida ovan så ser du hur det ser ut med M-fälgar på en 2.8 och "vanliga" fälgar på en M. De fälgar som sitter på M-bilen ovan hade jag på min Z3 2.8 (med spacers) men satt tidigare på en 3-serie. På M-bilen sitter dom utan spacers... just så man skulle se hur sjukt det blev. Men det gick att köra om man nu skulle vilja det =) /Magnus |
|
|
Länk Jaja jag kanske inte lyckades så bra med länken i mitt förra inlägg ;) /M |
|
|
Tackar för all hjälp! Det verkar som jag inte behöver ta ut min tidigare, men nu vet jag iaf :P Mvh Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.