AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.283

Var kan man köpa en GT läpp?

var kan jag köpa en GT läpp nyt eller begagnat!!! var liger pris och och jag behöver nedre svart läpp som ligger innan GT läpp!!!!
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Är det Orginal Gt-läpp du är ute efter eller är det en fast GT-läpp typ Rieger?

Letar du efter en Orginal Gt-läpp så kan det vara svårt att hitta dessa begangade men ta en titt här inne på Power Börsen. Annars har ju BMW dessa som nya, men då kjostar det runt 10 000kr för ett kompl. paket.

Är det en Riegerläpp du letar efter så kan jag fixa dessa till väldigt bra priser (Sveriges bästa?) genom en polare som har ett stylingföretag. Har bilder och priser om det finns intresse.

Den lilla svarta M3-läppen behöver du till båda läpparna ovan. Den köper du lättast/billigast på BMW, ca 650kr.

Mvh Jimmy

Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Länk

Här finns en!

Inte i toppskick men orginal.

Mvh
Björn
jimmiboy du kan vä skicka mig några bilder och pris på allt , och den lila läpp kan jag köpa i BMW äfferen eller vilken som helst eller ?

tack till dig björn oxå jag kan fundera på allt son ni kan skicka mig ! mvh adrijan
Ji
2.380
Jimmyboy

Adrijan: Du kan ta en på min fd. E36:a som jag hade Riegers GT-läpp på... Länk (längst ner på sidan).

Det finns två Rieger varianter av läppen till M3 fronten, en lackbar och en kolfiberbeklädd. De priser jag kan fixa är följande...

Lackbar läpp 00049018 = 1159kr

Kolfiberläpp 00049008 = 2350kr (prishöjdes av Rieger i sommaren-06)

Japp, den lilla svarta M3-läppen köper du lättast hos din närmaste BMW-handlare.

Mvh Jimmy

ja
276
japsmacke
328IM Touring -98
Jimmyboy: Du kan inte fixa angel eyes och schyssta m3 (e46) speglar?
Ji
2.380
Jimmyboy

Tyvärr så kan polaren inte konkurera med bästa priser på Angeleyes och M3 speglar. Snacka med Razvan på Stylabilen.se han fixar dessa delarna till lägre priser.

Tänk på att kopior på M3 E46 är ganska mycket större och klumpigareän orginalspeglarna, mitt råd är att försöka hitta beg. orginalspeglar.

Mvh Jimmy

ja
276
japsmacke
328IM Touring -98
Jaså?? Där ser man! Får väl hålla ögonen öppna efter beg då.
Tack för tipset!!
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Så här ser M3 speglarna ut monterade:

Länk
Länk
Länk

Mvh
Razvan Terme

www.stylabilen.se
hallo killar jag kör bmw e36 inte e46!
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Jo, jag vet, hade dock inga bilder på hur dessa ser ut monterade på en E36a. Jag ville bara ge exempel på hur dessa kan se ut, sorry

Mvh
Razvan Terme

www.stylabilen.se
e den nån som vill sälja oxå långa ögonlock för e36, eller var finns biliga att köpa, det finns inga skilnad mellan dyra och billiga . eller ?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.