|
|
|
|---|---|
|
Har tröttnat på E30. Äger ett 2dörrars exemplar i svart kulör. Befriad från synlig rost, dock grova repor på höger dörr. Dock bör den ej benämnas för "fint skick", bruksskick snarare. 27kmil, renoverad topp sen en tid tillbaka, ny rem i år, ny olja/filter. Jämt o bra register i maskin desvärre tickar den kraftigt, varken ny olja eller ventil inställning råde bot. Visst rassel från urtrampningslagret. En uppsättning silentblock o stötdämparlagringar ordnar även säkert glappet i drivlinan. Passa på o byt höger länkarmsbussning fram på samma gång. Kan vid vissa tillfällen även utsöndra en stark stank av bensin, läcker dock inte. Inuti är de som vanligt, Grå/svart inredning med en härligt sliten klädsel. C-lås med larm (CarGard950s),sänkt, i övrigt helt original. Skatten betalades precis och månaden innan besöktes SBP utan problem. I princip helt nya märkes vinterdäck samt en uppsättning sommardäck. Har blivit rätt ompysslad senaste året. Vad skulle ni va berädda att betala för detta exemplar? Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! | |
| Mellan 8-10 papp beroende på däckens skick. | |
| Eller det hade jag inte betalat för den men du kan kanske få något liknande. Själv skulle jag inte gett mer än runt 4. | |
|
Håller med ovanstående skribent 4000kr skulle jag betala för ett besiktigat skrälle som kanske/kanske inte rullar ett år. oavsett märke/modell. Men det finns ju folk som av någon märklig anledning betalar mer för utslitna E30 modeller. Hoppas du hittar en sådan köpare. Mvh. |
|
| Aldrig under 5000:- för en nybesiktad bil, sätt ut den på 10` o låt folk pruta | |
|
Hmm, borde inte en 325 vara värd åtminstonde 10papp om denna är besiktigad? Okeej, kanske 5papp för en 318 men knappast en 325? Eller har jag fel? Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! |
|
|
4-5 tusen, är ni själva intresserade av denna ? En 325 modell -88 och senare som är bes. och skattad betingar minst 10". Visa mig gärna några 325:or som ligger i intervallet under 10" så kan jag vara intresserad. Skavanker ärdet på de flesta bilar och speciellt för en 325 för 10"! Sätt ut den för 12" så får folk pruta något. E30 325 kommer alltid vara en eftertraktat objekt. |
|
|
ja, 5 tusen får man ju för vilken bil som helst bara den är besiktad och körbar...det är min erfarenhet. så runt 10 borde inte va några större problem om den inte ser allt för jävlig ut! det är ju faktiskt en 325:a av bästa årsmodellen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.