|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Seriöst, jag tyckte jag hade en snygg bil. Det gick över fort. Sextrettifemman Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hahaha!! ;-) Men din är ju fin med!! =) MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
Allt är relativt. På tal om skärmbreddare. Mitt lilla 3d-projekt blev lite större än jag tänkte. Jag tog hem en 3d-digitaliserings mätarm och scannade av hela sidan av bilen. Det slog mig att jag kunde använda underlaget och fräsa fram pluggar till att vakumforma fram M-hjulhusbreddare. Är det nån som vid tillfälle kunde gå ut i garaget och ta några close ups av breddarna samt ta några huvudmått och maila det till magnus@goocarts.com Sextrettifemman Länk |
|
| jo Andos alpina är ju den ultimata 6serien för mig! usch känner som GooCart...mycket vill ha mer. | |
|
GooCart: Det är ungefär som en professor (i idéhistoria) sade när jag pluggade: "Vetenskapen är ett metodiskt sökande efter temporära sanningar". Man upptäcker ständigt nya saker som gör att ens egna prylar tappar glansen... För mig går en B7 Turbo coupé (speciellt då Achatgrön med shadow line... stånk!... eller vit) utanpå i princip allting (åså e28 M5). Förhoppningsvis kommer pengafaktorn att sammanfalla med ett "rätt" exemplar någon gång inom de närmaste åren. Om jag lever får jag se... och bilar är ju inte allt (yeah! sure!) /Fredrik |
|
|
Den ser ju t.o.m. bredare ut än nya M6:an som jag såg igår! (Göteborg.) /L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.