|
|
|
|---|---|
|
Äntligen hittade jag en bra andrabil. Det ble en slappfisk på 150 HK, men tror det räcker för kököring och släpvagnsdragning. Det blev en; 520 IA -97 Svartmetallic Navi/TV Drag, elgardiner, parkeringssenson, regnsensor, 2001 lyktor runt om med angeleyes, 18.000 mil. Med lite kärlek och 17 - 18" are + skinn så kan den bli en fin familjemedlem:-) Kommer på tåget till veckan Mvh Hosse | |
|
Kul.. e39 är en fin bil.. Är tok nöjd med min... Hoppas det blir bra. //Falken "What`s the time mr wolf" |
|
|
Åker den 1:a eller 2: klass ;-) från Tyskland? /Udo Dirkelsniff Länk |
|
Transocean |
Nu blev jag sugen på 730:n! Snackade du aldrig med ägaren? Det enda som sätter käppar i hjulen för min framtida 730 v8 ägande är väl restskatten på 60 000 kr som kommer om några månader! Men jaja, grattis med 520:n då! Juha |
|
hehe, kommer från Mo I Rana i Norge. Kommer med tåget därifrån:-) Businessclass givetvis!!!.-) Ja, den 730 var riktigt fin.... kanske nästa gång jag byter... Mvh Hosse |
|
|
Har redan börjat planlägga lite smaskens på 520in.. Har lagt ut ett annons här för att få köpt skinn, CD växlare, ny ratt och¨lite smaskens, men inget svar än.. Vilka rattar passar egentligen i den bilen? Sugen på en liten tjock ratt och multifunktionsknapparna.. M3ans är ju drömmen... Hittade ingen vägledning till eftermontering av CD växlare heller? Skulle vara under mekartips har jag hört? Mvh Hosse |
|
| Såg beige skinn till salu på powerbörsen... Dock inget sportskinn... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.