|
|
|
|---|---|
|
Hej farbröder! Har ett litet problem, har varit i kontakt med 2 olika bmwfirmor för att få tag på denna del men får bara fel grejjer hela tiden. Det är gängringen som man fäster stötdämparen i fjäderbenet jag är ute efter, har fått 2 olika versioner med yttergäng, men dem jag ska ha har "innergäng" kolla bild Länk så såg dem jag tog lös ut. Om det är någon som vet vart jag ska vända mig eller har artikelnummer på detta skulle det underlätta Mvh Fredrik Östman | |
|
ge mig regnummer eller chassi nummer så kan jag fixa fram artikelnummer snabbt och lätt zacke |
|
|
ta en titt här Länk ganska enkelt att få rätt. Ytter gänga och rätt dim på fjäderbenet sen ska du ha rätt mutter |
|
|
zacke_bgd , regnummer är mex663 Pelle, har kollat i etkn, men du verkar ha hittat en bättre sidan än mig. det bör bara THREADED RING WITH INTERNAL THREAD M45X1,5 2 31321115398 eller THREADED RING WITH EXTERNAL THREAD M48X1,5BILSTEIN 2 31321130069 Har inte "ringarna" kvar så jag kan inte mäta på dem. Blir till att mäta på fjäderbenen. btw jag har inte M-tech Tacksam för era svar grabbar Mvh Fredrik Östman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.