|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Om det finns någon som sitter inne på info om dessa bilar så dela gärna med er! Mvh Tobbe | |
|
Personligen tycker jag att bronsfärgen är lite annorlunda och häftig, den skulle jag föredra. Jag tycker också du gör helt rätt i att välja en Limo med standardutseende....det var ett krav när jag köpte i höstas. Den på Lux Automobil har varit till salu ganska länge nu (sedan Aug-Sept iaf) och låg ute för 105.000 tidigare. Den har bra utrustning också! Flåklypa |
|
|
Den första är absolut finast ! den andra finns i tomelilla, har kusin där och har sätt den bilen många ggr den är fin men den har nämligen gått för mycket mil ! |
|
|
Den på Lux Automobil verkar lite skabbig enl mig - dels på att sidoblinkerserna är bakvända, dimljusglas trasigt hö. och att strålkastarglasen verkar väldigt blästrade... Annars så är färgen jäkligt snygg! M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Vända på blinkersen och fixa dimljuset är ju inga problem, dock kanske det säger lite om tidigare ägares engagemang i bilen. När det gäller såna här bilar som rullat en del känns det som att historiken är A och O eller att man känner personen som ägt bilen, så man kan få reda på att servicar osv är skött. Är bara ute efter en så originalliknade limo som möjligt så urvalet är ju begränsat. Förövrigt jag gillar också kopparfärgen den är lite speciell. Ingen här som har tittat/kört bilarna i fråga? Jag har just nu lite svårt att åka land och rike runt vilket krävs för att titta på dem! Har fortfarande svårt att bestämma vad det i slutändan blir..m3 eller rs2? Tror att när "rätt bil" dyker upp så inhandlas den oavsett märket! Mvh Tobbe |
|
|
Bil nr1 "RUT" var till salu på en firma här i jkpg för några år sedan, jag upplevde den som skabbig och sliten redan då, men den kan ju ha blivit väl omhändertagen sen dess. Färgen är helt klart annorlunda. --- Christian Ryman BMWCS #2928 |
|
|
Tack för infon....fyll på om nån vet mer!! Mvh Tobbe |
|
|
Skumt att bilen jag länkade till i första inlägget nu återfinns hos två firmor med olika pris men samma regnr! Länk Länk |
|
|
Och än skummare är att bilderna är från samma lokal, nämligen lux automobils på lilla essingen.. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.