|
|
|
|---|---|
| Är det nån som känner till hemsidor, typ motsvarande mobile.de, fast i beligen eller nederländerna? har hört att det är bra briser där. samt att mätarfusk är yterst ovanligt. | |
|
Hej ! Vet inte hur det är nu men förr så var det precis tvärt om att det var betydligt större risk för att bilen var skruvad i Belgien än i Tyskland.. Har någon gammal Bilsport men någon importguide i där man inte rekomenderade Belgien och enl den så förekom "justering" tom hos dom aukt handlarna... Nu får man väl tycka vad man vill om Bilsport men men ;-) Mvh Jimmy |
|
|
Har också haft den uppfattningen om Belgien. Tror däremot priserna är ganska ok där men är vet inte om de är så bra i NL. Sen tror jag generellt att bilar sköts bättre i D än i B/NL. ___ //Ulf |
|
|
jag brukar leta på www.auto-scout.de när jag letar bil utomlands...dels så är det över tyskland..men tror även du kan hitta bil i nederländerna å belgien genom att välja land. |
|
|
Prova www.belcyber.com Finns en del där Men använd sunt förnuft som i Tyskland om ni handlar. Holland är inget att handla i för priserna ligger för högt passa er för distriktet i Bryssel nära hamnen för där finns inte en enda OK bil eller bilhandlare. Ungefär som norra Hamburg. Bara en massa trix och fix |
|
| Holland är dyrt, då de har en skatt på bilarna där också ! | |
|
Allt beror på i vilken prisklass du tänkt dig. Nyare bilar hittar du bl.a på www.nnc.be och BMW.be. Den bilhandlaren jag brukar besöka har ca 20 beg E60 ofta med mycket utrustning samt alla andra serier t.ex 2 M5. Bilarna är max 2-3 år och ser ut som nya. De lägger inte ut allla bilar de har på internet. Om du ska köpa av privat person brukar det vara bra läge då det är bilmässa i Bryssel. Mängder av bilar är då tillsalu av folk som beställt ny bil. Nästa bilmässa är i januari 2008. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.