|
|
|
|---|---|
|
För två veckor sedan bytte jag en PDC givare bak. på verkstad. Dagen efter när jag kom ut till bilen och satte igång den så lös höger blinkers på skärmen konstant. När jag kommit hem så hade den slocknat och var som vanligt. Tänkte inte så mkt mer på det. Sen en dag när jag körde, för 1 vecka sen så började hastighetsmätaren stå på ett ställe och hoppa. Stannade även på 1000 varv när motorn var avstängd. Den började även varna för baklampor som var sönder trots att dem var hela. Bokade tid på service igen. Sen efter en dag så var allt okej igen. Men åkte ändå in på servicen. Dem sa att d inte fanns något fel. och att det inte var mkt att göra. igår. två dagar efter ja varit på servicen så hade radion nollställt sig. raderat alla inställda kanaler m.m. Men nu funkar det igen. VAD KAN VARA FEL?! AHH! Bmw for president :D | |
| Ja du! Svårt att säga på rak arm, tyvärr. Men en sak som kan ställa till med alla möjliga fel är ett dåligt batteri. I och med att dina problem är el relaterade så skulle jag kollat batteriets kondition, alternativt byta det ifall det är orginal från -02! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.