|
|
|
|---|---|
ken1 |
tja... Fundering...passar andra spridare till 320 -89 än original? Bilen går skit kass....bytte br.filter...då gick bilen kanon ett tag. Sitter det ngt skit från filtret och fram till eller i spridarna tro..:`? Någon med erfarenheter? Bilen rusar även i motorn...på tomgång som vid färd...fastnar på 2000 varv och ligger sen där och hoppar. MEN när jag knackar på tomgångsmotorn faller tomgången till det normala. |
| tror inte du behöver byta spridarna, höjj bränsletrycket lite istället. ta brensletrycksregulatorn (tror ja den heter) den svarta som sitter på samma 4kantsrör som spridarna och ta den från t,ex 325/525/528. håller på att trimma min 320 en hel del och ja tänkte använda mej av 528 spridare först me nfter att 2st försvann helt mystiskt så tog ja bara regulatorn för orginal spridarna klarar ju en del till... | |
ken1 |
Vad du menar är att trycket skulle vara kass.... Och att en annan fixar jobbet? Vad tror du om tomgångsmotorn? |
| hmm oj. läste lite konstigt sist tror ja, fattade de som om att bilen gick kass och du ville få lite mer fart på den typ:P. ja de kan ju ioförsej vara tomgångsmotorn som är knäpp. har du kollat kabeln som går till LMM:en?. höll på att meka me min motor lite förut åså när ja skulle ut och åka så gick den skit kass och efter en liten stunds tittande så såg ja att ja glömt koppla dit sladden igen och efter ja gjorde de gick den som ett skott igen:P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.