|
|
|
|---|---|
|
Bland alla er 540 E-34 ägare som bytt till sk "sportavgassystem". Var f...n har ni fått tag i det???? Jag har under några kvällar surfat o mailat till diverse firmor för att få tag i ett 1/2 system till min 540iA (E-34) alltså, från "kattarna" och resten bakåt. Kollat med Remus, supersprint, anza, eismann, Bosal, mm, mm. Slutdämpare finns det miljarder av, men jag vill ha "halvsystem" (med eller utan den mittre ljuddämparen) = lätt att montera, och bra passform..Fått nobben nästan överallt, utom i Uppsala där dom har svets o avgasteknik som kan "bränna" på ett 1/2 system (med delar från RAKA RÖR) för ca 7000 spänn. Var har ni fått tag i era. Tacksam för svar, från en som tröttnat på att jaga. | |
| kan det här vara något www.eisenmann-technik.de | |
| Länk | |
StarkSenap |
sitter Reuter Motorsport system på min e34 540. |
| Tackar, men dessa sidor visar bara slutburkar, men HELA system då???? | |
StarkSenap |
Kolla in denna länk. Sitter ett komplett system på min kärra. Kostar några kronor dock. Länk //kent |
|
Plocka bakre dämpen så ska du få se på sport samt 10-15 kg viktminskning! Mvh Danne |
|
|
Jag har Feritta Sport system från Kattar och bakåt. Fint ljud, bra prestande. |
|
|
Jag funderar på att ta loss min bakreljuddämare skära upp en lucka på ovansidan karva ut innehållet och svetsa igen någon som provat detta? Min ljuddämpare sjunger ändå på sista... |
|
|
Trot eller ej jag har faktiskt tagit bort min slutburk till min förvåning vart bilen rappare MEN kan vara pga av ena kattens innehåll låg delvis och skramlade i slutburken! Mvh Danne |
|
|
Delorian skulle tippa på att det blir ruggigt burk ljud utan innehåll i slutburken nog bättre då att skippa den eller montera en fullflödes dämpare. Mvh Danne |
|
|
Ingen som har ett klipp på en 540 (E34) så man får höra ljudet med sportsystem? |
|
| www.ct-pro.nu kanske kan hjälpa dig. dom fixar avgassystem till alla märken och brukar vara billigare än dom flesta.. Mvh | |
|
jag har Remus fullflödessystem på min bil!!! låter superbra kan jag lova plus att jag inte har några kattar kvar!!! Kolla gärna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.