|
|
|
|---|---|
|
Nivåregleringen och styrservon är väl samma system. Måste man trycka i olja bakifrån? Om jag bara byter slatten i behållaren så borde ju dämparna bak vara fulla med gammal olja eller ? __ BMW - When you need power and comfort. | |
|
Stämmer! Du får lossa en slang bak isf. Eller så tömmer du behållaren, byter efter en veckas körning osv till du troligen bytt det mesta. Mvh Jonas |
|
|
Ok. Då var det som jag trodde. Funderar på om man ska lämna iväg det då. Hade ändå tänkt göra det för att hitta ett missljud i bakvagnen. Lika bra att göra två flugor på smällen... __ BMW - When you need power and comfort. |
|
|
Har funderat en del på det där eftersom jag ska byta olja i hydrauliken. Har tänkt att suga ut all gammal olja via avluftningshålen bak vid dämparna & trycka in ny olja samma väg. Detta med en elektrisk oljesug med Y-kopplade slangar med modifierade anslutningsbultar till avluftningen för slangarna. En del olja kan man tappa ut först vid servopumpens avtappninghål. Min bil: Länk Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.