|
|
|
|---|---|
|
Har sökt och sökt och hittade en tråd där länkarna inte gällde längre. Därför kommer frågan igen. Har en svart m-front och undrar som sagt var man ska sätta kontakten? Eu-skyltarna tar ju upp hela fältet nu så jag måste antagligen sätta uttaget i det lackade området nånstans. Nån som har vettiga förslag och kanske även bilder så vore jag väldigt tacksam. //Mathias | |
|
Är det en e46 eller e9* det gäller ? på min e46 utan M-front sitter centrum av kontakten ca.5cm till vänster från yttre kanten av "nummerskyltbulan" och ungefär i linje med undre kant av skylten. det sitter lite grejer på baksidan som är i vägen, så sikta bra, det var på håret mitt ordnade sig. Den nya modellen vet jag däremot inget om, men kolla på DEFA:s sida vetja! |
|
| Hej! Det är en e46. Det hade passat bra om man satt den mellan nummerskylten och luckan för bogserkroken men det verkar gå lite metallribbor bakom där. Det verkar vara metall bakom hela fronten för den delen. Är det nån som monterat på en m-front och har bilder på det? Funderar även på var man kan gå in i "batterilådan" på ett smidigt sätt. | |
| sätt den i listen funkar fint | |
|
H-E! Bulten till kontaktvärmaren gick av. Undrar om jag fick fel bult till för det gick jävligt trögt att dra in den. Just så trögt så den till slut gick av. Nån som varit med om detta? Det finns ju inte så mkt list att sätta kontakten i. Funderar på om man kan sätta den i väggen i luftintaget till bromsarna. Nån som provat detta?? //Mathias |
|
|
Tänk bara på att det ska vara smidigt att ta i och ur, annars drar du dig bara för att använda den sedan. Det är ju mindre viktigt om det inte blir en total visuell succé eg..det lilla locket syns inte alls sedan iallafall. du tar dig in genom att ta upp ett hål i den befintliga genomföringen där kabelhärvan går i i utrymmet framför passageraren/bakom fjädertornet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.