|
|
|
|---|---|
|
Äntligen! Lite motvikt till all negpress som BMW får när det sker olyckor, rån, stölder och dylikt. Länk DANNE Min bil: Länk | |
735 |
Vet inte om det var så positivt, men iaf inte Jante-ngativt som det brukar... P.S Skönt att Zlatans morsa kör en S8 :D D.S |
| Fånigt många M5:or på listan! Är ju en riktig dussinbil ;) | |
|
Den där listan är väl en sanning med modifikation, bilar som är skrivna på företag verkar inte innefattas i listan (med privata brukare). Folk börjar väl ledsna på "vad-tjänar-din-granne"listorna, dax för något "nyskapande" ;) Mvh, /Wille |
|
|
BMV? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Refererade mest på rubriken... LYXBIL och sen en FET bild på en BMW M5. RESPEKT. DANNE Min bil: Länk |
|
| Notera stavningen i artikeln BMV.;) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Willerman Örebro :) som dessutom har en Testarossa och en Maranello mfl. som servas av Bil&Elservice :) ///MVH Hasso Länk |
|
Den där listan är ju inte riktigt komplett. Saknas ett gäng Carrera GT och ett par Enzos bland annat. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
...och sveriges biltjuvar tackar och bugar. Bara att kolla respektive ägares adresser och börja smida planer på hur de skall ta sig in i garagen. Fast de hade kanske informationen sedan tidigare. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| pust, var det någon mer än jag som läste 'slut på negressen' ? Vet inte riktigt vad jag väntade mig för tråd... | |
|
Ambush- Ha ha! Skumt! Har faktiskt läst fel på min egen tråd ett par ggr. och behövt läsa en gång till för att vara riktigt säker att jag inte gjort en tabbe... DANNE Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.