|
|
|
|---|---|
Phille B |
Undrar alltså vad utrustningskoden för softclose på e39 är... Undrar också om öppningsbar glaslucka är standard eller om det bara finns om det är softclose/alt finns som eget tillval? Reflektera inte över öppningsbar glaslucka när jag köpte bilen..men när man stänger luckan surrar det lite...och jag har en knapp under baktorkaren (som inte fungerar)..undrar om man kanske har denna utrustning fast trasig.... ..Äntligen Bmw igen!!.. |
|
Knappen under baktorkaren är öppningsknappen till bakfönstret, som är standard på E39 (och E34 oxå). Sftclose är nog standard på E39. Om inte knappen går att trycka in, kanske den har kärvat fast. Rengöring och smörjning kanske. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Utrustningskoder. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
Phille B |
bugar och bockar för svaren... gorth----Knappen går att trycka in men det går liksom inte att öppna glasluckan ändå...får öppna upp torkarn och se om det har gått sönder nått i knappmekaniken..sotclosemotorn är säkert sönder vid detta laget då luckan har smällts igen på vanligt vis iallafall snart 1,5mån...får kolla upp detta nogrannare, läste också något om kabelbrott, får försöka kolla till detta med. Är det någon med några kanonbra tips på åtgärder så är dom välkommna=) ..Äntligen Bmw igen!!.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.