|
|
|
|---|---|
|
Hallå där. Är det ngn som vet om det går att ta elhissmekanismen från en E28 och försöka modda in i en E30? En kompis köpte en reservdelsbil (e28) som det satta elhissar i. Och då kom jag på den geniala idén att försöka fixa elhissar till min E30 318is. Tror ni att det går? Eller är det bara att glömma? | |
| Ingen som har några aningar? | |
| undrar på desamma. skulle va bra om nån viste... | |
|
Är det så svårt att få tag på elhissar till en e30? Det satt i min.. |
|
| ja har aldrig sett en e30 i hela mitt liv me elhissare, inte äns på bild... | |
| Jag har då elhissar i min... och har aldrig sett en cab med vevar, åtminstone! | |
|
Finns väl att hämta på någon bildemontering. Borde vara enklare än att försöka få en icke modellanpassad historia att passa. Jag har för övrigt elhissar i båda mina... ///BMW - Was sonst! |
|
| ook. har kollat på 2 bilskrotar men finns ingen. har även kollat efter reservdelsbilar me elhissare men inte hittat nån sån heller... | |
|
Min va en 325 -90 Diamant svart med svart skinn Recaro, el speglar och fönsterhissar.. Länk |
|
| allt beror ju på hur pass snål första köparen varit. min har elspeglar:P... | |
| Jo, Dom växer ju inte på träd. Men att det fanns orginal tvivlar jag avbsolut inte om. Har sett väldigt många E30:s med elhissar, eltaklucka mm. Men Jag tänkte passa på då min kompis ändå hade en E28:a som han skulel skrota så jag fick plocka om jag ville ha ngt. | |
|
Jag köpte en ny E30 -88 och elhissarna var dyra som tillval och därigenom är de ovanliga. Men på de senaste modellerna ingick de i något utrutningspaket som var attraktivt prissatt. Så om du letar bland -90/-91 or så ökar chansen betydligt. **Belåten BMW-ägare i 26 år** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.