|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni man får för pris på denna från privatperson? ingen GPS/navi finns dock.. Vad är rimligt då den är närmare 6 år... M3 SMG svensksåld 2001 TitanSilver metallic med svart skinn & orginal 19" fälgar. •Larm •Ytterbackspegel uppvärmd inkl infällningsfunktion •Infrarödreflekterande vindruta •Elglastaklucka •Elektrisk solskyddsgardin för bakrutan •Inbyggda barnstolar isofix •Armstöd fram •Bredd inställning på sätena, Svankstöd, Värmestolar •Förvaringsfack, titanlister •Park Distance Control (PDC) •Xenon-ljus Strålkastarrenggörning, Regnsensor •Harmann Kardon •Interiörlister i Titan •Orginal M3 19" fälgar med Prielli däck •Diodbakljus orginal BMW •SMG II växellåda mkt välskött och välvårdad | |
|
Miltal? Flåklypa |
|
| Sorry, 5800 mil | |
|
Honken: Är det verkligen en 01 med SMGII? Då är det en av de första, den utrustning kom först 02. Jag tror på ett pris mellan 275-300 kanske något lägre pga navi men i övrigt ser utrustningen bra ut:)) |
|
|
Well, ca 275K beroende på om serviceboken är fullmatad... Kanske 10K extra när sommaren kommer... M3/// Mullret |
|
| Tror ca 280-290' till våren om den är relativt nyservad och däcken är bra. Annonspris 300'. | |
|
Jag tror att den är värd under 250'. Mvh Marin |
|
|
Marin: Vågar nog satsa en slant att den går för mera än 250TK, satsar du emot? |
|
|
Jag tror den hamnar mellan 250-260.000 i slutpris, självklart beroende på vilket tålamod säljaren har. Flåklypa |
|
|
"rätt" bil med skött/dok service + inte för många ägare är inte alltför svårsåld, om denna bilen har dessa egenskaper så tippar jag på ett slutpris runt 290-310' vid affär till någon som verkligen uppskattar detta. |
|
|
starre: smg II kom juni/juli 2001, alltså på modellår 2001 eftersom bmw bryter för ny årsmodell i sept årligen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.