|
|
|
|---|---|
|
Har en superviktig fråga till er: Är det samma framvagn, bakvagn och bromsar på en sedan 325ik -87 (diffbroms) och en touring 325i -89 (utan diffbroms)??? Om det är diffbroms på 325ik -87 men inte på touringen 325i -89 kommer delarna från touringen passa rakt av på sedanen då tänker jag på bakbromsar, drivknutar, drivaxlar, bärarmar, länkarmar, stagen osv??? Mycket tacksam för svar då detta är superviktigt för mig!!! | |
| ja allt passar rak av ! vad jag vet samma infästen till allt passar en sak så brukar resten med passa | |
| Även fast vissa delar är olika kan man flytta dom mellan olika E30 vare sig det är en 316 eller M3a. Undantaget är IX som skilljer i både i kaross och framvagn. | |
|
Passar en 320i coupe bakvagn från -88 utan diffbroms på min 325ik -87 med diffbroms sedan rakt av eller har jag fattat fel??? Är det bromsskivor bak på 320i coupe -88 om inte hur gör man då??? |
|
|
Inga skivor på 320-88 Är väll bara, 325-323, alla touring å 318is som har skivor bak (självklart på m3an =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.