|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har en bmw 730ia -94- E38. Har den ljusa inredningen i bilen. å mitt problem är att övre delan av instrumentbrädan är brun.Å de vill jag inte åka runt med. Finns de nåt set att ändra färgen utan att byte bräda i bilen? Finns de nån firma som kan lacka den i nån färg för sånt? Mvh | |
|
Detta funkar kanske. Länk /Fredrik Min Z3. Länk |
|
Transocean |
Jag blev sugen i alla fall? Luktar det helt för jävligt? Någon som har vågat sig på en sån projekt? Vore sjysst med lite röda detaljer!!!! Juha |
|
Funkar det där på vanlig tyginredning? För jag har beige takluckeklädsel som jag behöver färga svart... Min bil Länk |
|
|
Min tyska är inte världsbäst men... Anwendungsbereich: Geeignet für Weichkunststoffe, z.B. Vinyl, PVC. In Verbindung mit Primer auch für Hartkunststoffe wie z.B. ABS. Nicht auf Stoffen anwendbar. får jag till... Användningsområde: Till för mjuka plaster t.ex. Vinyl, PVC. Används ihop med primer för hårda plaster som t.ex. ABS plast. Inte användbart på tyg. Till tyg är det nog denna som skall användas. Länk och till läder och mjuka plaster. Länk /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Jag tror att det snyggaste alternativet är att köpa en beg. svart instrumentbärda på typ skroten och byta rakt av. Även om detta nu ville undvikas. Jag har själv ljusbeige inredning men har turen att ha svart instrumentbräda istället för brun. Smaken är olika, jag vet! Tror i varje fall inte att det är särksilt svårt att byta. Snyggaste resultatet om man anväder lack är ändå att plocka ut hela brädan. Tror det blir svårt att maska av annars. Men tja, spray är väl ett sätt. Törs du prova? ;) |
|
| lillbrorsan rev ut hela instrument panelen i sin 323':a lackade om den med vanligt bil färg från ad center. acryl lack.. och jag må säga att det blev jävligt snyggt.. men det är lite jobb | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.