AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.175

Varför Går det Inte att Editera inlägg?

manonegro
EN funktion som VERKLIGEN saknas i forumet och till och med vill jag påsta att det är ILLA att den inte finns. I Synnerhet då man förväntas Betala om man vill ha tilgång till alla funktioner är att det inte går att "Editera" sina inlägg. 9 av 10 forum mjukvara har denna funktion.
Ta te x e46fanatics.com, som för övrigt inte kostar en spänn har så att man kan "editera" sina inlägg inom en timme, vilket är skäligt.
Visa användare
431
JONTEP
318d Touring -13
Om man läser igenom vad man skrivit innan man lägger ut det, så klarar man sig bra utan edit funktion.
Med en edit funktion är också risken stor att svaren blir missvisande om man i efterhand kan editera sin fråga.
manonegro
Som jag nämnde i mitt exempel så går det ju att ha en begränsning, dvs att det borde gå att editera en timme efter åt Eller till och med att någon har svarat.
Hur som helst så betalar jag ju för mig här på forumet och skulle gärna se en sådan funktion. Som betalande har man rätt att förvänta sig funktionalitet som befogar, kan tyckas.
manonegro
Givetvis, men vart efter man använder en produkt så kan man ju som du kanske vet märka vissa brister i funktionalitet. Det är helt enkelt det jag påpekar. Ingen produkt får väl knappast ses som färdigutvecklad bara för att folk betalar. Ett konstant strävande efter en förfinad produkt genom kommunkaiton mellan användare och tillhandahållare/utvecklare, detta är ju knappast främmande.
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
Editeringsfunktion är på gång.

Mvh
Tommie, AutoPower.se
manonegro
Suveränt :o) Tack för responsen/svaret.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.