|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu när M3an är såld funderar jag på att skaffa en ny bil.Valet står mellan dessa bilar: Audi RS4 Porsche GT3 996 Porsche Turbo 996 Mercedes SL 55 BMW M3 CSL Dime M Länk | |
|
996T |
|
|
Porsche Turbo 996 //Ticco.com |
|
|
Har ni kört 996 turbo? Tycker en GT3 är betydligt roligare då man verkligen känner hur tung turbon är. Visst är det bra respons, men om man går efter helheten tycker jag ändå att GT3 vinner. Jag hade valt Porsche GT3. Mvh, Jacob |
|
|
låg vikt ä inte allt, men nej jag har inte kört turbon eller GT3, bara 993 C4 |
|
|
SL55 AMG skulle jag valt, gjorde det också, hade ungefär samma val som du, fast gallardo fanns med på min lista... MK1 |
|
| Helt klar M3 csl.. och Mugge låg vikt spelar stor roll.... | |
| beror på om du bara vill ha en glidarbil elelr en att åka riktigt fort med.. jag hade valt mellan csl 996t och gt3:an | |
|
lätt rs4 fet snygg o lite chip o avgas så rastar du de mesta me den grymmaste bilen som har någonsin byggts M5 THE REAL POWER |
|
|
SL55 om du vill ha lite mer glid (sommar "snart") eller 996T om du föredrar lite mer race! Om du istället vill ha mkt race (bana) så kanske GT3an är att föredra, hur tänker du använda nyköpet?! Själv hade jag valt SL55an men jag gillar ju när det är lite komfort också... |
|
|
m3 Csl är en drömbil, KÖP DEN! Annars är nya rs4:an inte så tråkig den heller :P |
|
|
CSL skulle vara mitt första val, men hade jag haft en M3 innan så skulle jag testa en GT3. Daniel Länk |
|
| gt3 eller csl.. | |
|
Klockrent GT3:an!! Mvh Björn |
|
|
GT3:an körde polarens BRUTAL bil.....vilken väghållning,bromsar,motorljud............... m3johan |
|
| 996 Turbo, om man ska ha den som enda bil. Annars GT3. | |
hampe m3 |
CSL, världens ballaste bil, eller en GT3 eller varför inte en GT3RS, oj alla dom ballaste bilarna blev det vist här. |
manonegro |
Pass på CLS'en ärligt så tar jag hellre än vanlig M3. Detta på grund av att cls'en är "Strippad" på alla extra funktioner som el stolar, A/C, ljudsystem, Navigator, etc etc. Allt för att minska vikten. OBS! Detta OM jag förstått korrekt att det är så CLS kommer från fabrik. Tycker inte att pris skillnaden uppåt tillsammans med avkall på lull-lull är en "Värd" kombination. Vanliga M3'an e46 är rätt krafigt ändå. Tyvärr så har jag inte haft nöjet att köra de övriga bilarna så min åsikt är aningen skev. |
|
996 turbo hade jag tagit. Fast hellre en Cayenne faktiskt, passar min stil bättre. Då kan man ta med sig prylar. Eller kanske en 996 + en volvo 745 skulle funka bra också... |
|
|
Porsche GT3 996 /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Hade valt en 996, men det skulle nog bli jämt i valet mellan turbon och GT3:an. Finns det inte två versioner av GT3:an i 996:an? En på 360 hk och den andra på 381 hk? //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.