AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
938

Var hittar man en FIN Z3

32
645
328CIA
330 iAT //M -02
Har nu kollat igenom alla bilsidor i Sverige och Tyskland, finner inte än ända Z3 som verkar vara riktigt fin, vet att de inte e säsong men man borde väl hitta någon, eller???

Daniel

Länk
Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
Hejsan
hur länge har du letat? jag visste vad jag sökte ang. skick, pris, karossfärg, inredning, jag sökte i 1 1/2 år ändå fick jag inte riktigt vad jag ville ha och ändå var det inte konstigt på något sätt det var bara det att så få hade köpt en ny bil i den kombinationen som jag ville ha, men så är det då man köper begagnat , ha tålamod och leta, undersökoch fråga men jag kan hålla med dig det kan vara svårt om man inte tar någon rakt av i annonserna
MVH Uffe/bildock
32
645
328CIA
330 iAT //M -02
Jag har dock inga spec krav, dock minst en 2,8. sedan är sportstolar ett krav. Men när man tittar på annonserna så är de ingen bil som får mig att tänka, fan vad fin den verkar.

Daniel

Länk
Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
Hejsan igen
det är klart att det finns någon bil med dina önskemål men kanske inte direkt idag då detta är en i högsta grad en säsongsbil och de som tänker sälja väntar naturligtvis till våren sedan finns ju alltid firmor som tar hem bilar och säljer då kostar det kanske något mer men visst får du tag i en bra bil men som jag ser det ju sportigare en bil är och med sådan utrustning så tror jag också att den har använts sportigare och därmed större slitage jag sökte en "till glasskiosken bil" för att eliminera så mycket hårdkörning som möjligt men så hittade jag också en mycket mycket fin bil, kan också tillägga att jag så sent som förra våren kunde köpt en svart 2.2 som bara gått 800 mil så visst finns det men då blir ju också priset annat än snittet vi ser i dagens annonser
MVH Uffe/bildock
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Men lilla gubben... ska DU oxo köpa en Z3?
Tycker lätt du ska sikta på en 3.0'a... jag är så grymt nöjd med en motorn (och bilen i övrigt) så det finns inte.

Kostar lite mer i inköp men typ samma försäkring så det är klockrent!

/Magnus
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Men som sagt var... vänta typ 2 månader eller nåt (tills första solen och början på värme har kommit) så kommer det drälla av Z3'or på alla annonssidor.

/M
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Förstår iofs inte riktigt om det syftas på skick eller utrustning...
Z3:orna är i de flesta fall bättre skick på än de flesta BMW då de i regel inte är bruksbilar.

Utrustningmässigt är det ingen sju-serie vi snackar om.

Vad är det som du inte varit nöjd med? =)

/// Viktor
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Skiljer massor interiört på Z3. Många 2.8 exempelvis är apfula med träinredning och konstiga färgkombinationer och standardstolar..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.