|
|
|
|---|---|
|
Vad är de för mått på själva anläggningsytan på belägget? ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg | |
Paap Reeder |
... beror väl av om du har det s.k autobahnpaketet eller ej. Kan dock tyvärr inte hjälpa dig med måtten men vet att den dag jag måste skaffa belägg till min "blir det ett litet h....e" eftersom mina skivor har en annan diameter än std. MVH /// Paap R |
|
Paap! Varför skulle det bli problem? |
|
Paap Reeder |
... först måste man veta vad det är man har s a s - olika skivdiameter o s v och jag har dålig koll på detta men kanske BMW får fram rätt grejor via regnr ty den är std-utrustad från fabrik med detta kit. MVH /// Paap R |
|
Att det finns olika dimensioner mmm vet jag, men jag undrade varför det skulle bli strul för dig? Har du satt dit "värre" grejer? |
|
|
Enligt RealOEM så har de tyska "autobahn" bilarna 324X30mm skivor medans de "vanliga" har 302X28mm. Bromsklossarna är givetvis olika också men det har de inga storleks uppgifter på. |
|
|
papp, är det std ok/skivor så är det absolut inga problem att hitta belägg. Om man bara kan få in så att det nått så när passar med styrpinnarna/låspinnarna så brukar man slipa belägget så det passar till oket...så gör iaf jag. Robin, jag vet inte om e32 750 har ritade bilder med måtten på ebcbrakes hemsida. kolla i deras pdf katalog. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.