|
|
|
|---|---|
|
Jag läste här på forumet att det var en som bara hade bytt rattkrans.Men det kom inget svar var han hade köpt det och vad priset var. | |
| Rattkrans typ släpringen eller? | |
Gemini__ |
Vet en som har bytt rattkrans här på forumet. Dock var det på en individual. Testa med att höra med BMW själva vad det kostar. Ett tips är att fråga i den tråd där du hittade att ngn hade bytt rattkrans. Så slipper du starta en tråd som inte säger särskilt mycket, du nämner inte ens till vilken bil det är. Mvh: Thomas |
|
Jag tror han menar att han vill byta ut rattmuffen! |
|
| Det är en 525 tds-98 Hoppas att jag inte ställer till ett besvär på forumet för att jag har startat en ny tråd.Jag är en fd. MB-ägare och jag sökte forumet att byta ratt och då fann jag en som hade bytt rattkrans, men sedan svarade han inte på vad dat kostade eller var han hade köpt det MVH Tage | |
| Jag glömde att skriva det var med multiratt med pil upp och ned och med plus minus på vänster sida.Farthållare på höger sida och även recirk. av ventilation, av någon anledning är den där.MVH Tage | |
|
Börja med att läsa den här sidan! Länk |
|
| Tack för länken.Måste berömma er för detta forum,mycket bättre än det andra tyska märket (Mb).Hoppas att bilen är lika bra som Mb-en var. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.