|
|
|
|---|---|
|
Köpte nyss en 328 touring -98. Mörk lila met. M-pkt, skinn sportstolar, stora datorn och all annan utr utom taklucka och auto. Tror jag har ett högtalar pkt också för de sitter 2 st i taket i bagaget. Den är importerad 01. Full service bok osv. Vad hade ni gett för denna?? Givetvis 17" och 16" sommar och 15" vinter fick jag till | |
|
Är det inte bara smärtsamt att fråga det efter köpet? Står inte hur långt bilen rullat men någonstans mellan 60 - 80 000 kr bör de ligga. En snabb titt hos Bilpriser.se visar att dom bör ligga så här: Köppris 71 800 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare. Privatpris 57 000-65 000 kr Uppskattat pris vid köp av privatperson. |
|
| Visste att de var nåt jag glömde. Har precis gått 17000 mil | |
| Någonstans mellan 55-65"...beroende på skick och utrustning. | |
| Tycker bilpriser.se värderar den ganska rätt. | |
|
Nå, hur mycket fick du den för? Är själv ute efter något liknande så det hade varit intressant att veta =) Jag gissar på 60' //Daniel |
|
|
Tror att du har gett runt 50SEK för den. |
|
|
Ca 70000 kr om den är i bra skick. Bilpriser.se tar inte hänsyn till skick eller utrustning såsom M-paket, skinn, sportstolar, HiFi-system osv, men det har redan diskuterats tidigare. |
|
|
Gav 60! Den Är välhållen och många slitdelar är bytta. Den är utr med massor av roliga saker! Så till er som letar ta inte första bästa. Höll jag på att göra, men så dök denna plötsligt upp. Funderade ett tag på att köpa en org och sen köpa till m grejer. Tur jag inte gjorde de för de kostar mkt mer |
|
|
Hehe, mitt i prick =) //Daniel |
|
|
japsmacke, då resonerar vi ungefär likadant, bättre att köpa en fin och välvårdad bil med rätt utrustning direkt. Din bil antar jag Länk ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.