|
|
|
|---|---|
| Har bytt batteri på min reservnyckel till bilen då det inte gick att låsa/öppna med fjärren. Det funkar ju inte nu heller med nytt batteri så jag antar att nyckeln skall programmeras av bilen. Men hur går man till väga då på en M3 E36 -96 med originallarm? | |
|
jag börjar med få dålig batteri på min nyckel så jag undrar också det:P.. måste man åka till bmw för att få det gjort ? .. kostanad ? |
|
|
jag börjar med få dålig batteri på min nyckel så jag undrar också det:P.. måste man åka till bmw för att få det gjort ? .. kostanad ? |
|
|
|
| Jag bytte batteri i min nyckel och den fungerade direkt efter det.. | |
|
Vet inte om det skiljer på M3 och min, vet heller inte om det skiljer mellan E36 -96 och min -98 men så här står det i min bok. Länk Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Tackar Micke! Ska ut och testa. | |
| Funkade finfint! | |
|
Perfekt! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Kanske lyfter något gammalt. Men måste tacka micke ! lyckades få i gång min nyckel nyss. Lönar sig att söka lite :) // Feeelix |
|
|
Kanon ju! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jajemen. Nu måste jag bara kolla över förardörrlåsmotorn. Den ville inte låsa. // Felix |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.