|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver lite tipps om någon sida som säljer BMW delar till bra priser från tyskland Det jag ska köpa är en ny generator och vatten/värme-ventil till min 528 -96.> Hoppas att detta inlägg inte räknas som reklam eller annonsering som mitt senaste tydligen gjorde ... Är det känsligt att fråga efter ickeannonserande företag så skicka mig ett PM.... /Björn | |
E30 Beemah |
kolla reservdelsimporten E30 Beemah |
|
Inte i Tyskland, men firmor som kan ha vissa grejer till hyfsat pris: motornord.se bildelsimporten.se koed.dk schmiedmann.com |
|
|
Tackar för detta, men är det ingen som känner till någon Tysk sida ? Vet att jag har sätt någon länka till någon sida men det var några år sedan.... Det jag ska köpa är en värmeventil och Generator, så jag är inte intresserad av några styling eller tuning firmor. /Björn |
|
|
Det här kanske kan va nått: Länk ///Schumi |
|
|
Hejsan Billiga reservdelar kan du hitta på tyska Ebay, där har dem oftast mycket bra priser här är en länk Länk om du har problem med tyskan så använd ett översättningsprogram som översätter både texter och hemsidor till engelska. En länk dit Länk MVH Younes |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.