|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
The only thing different on M5Mickes car is his exhaust (sounds beautiful by the way!). I dont think Duffyman has any mods last I saw on the www.e34m5.se forum. |
|
|
Duffyman has an aftermarket exhaust with a powerful sound. Flåklypa |
|
|
Ne de är inte något trim överhuvudtaget på min bil. Ända är väl då den bakre delen av systemet men vetefan om de gör någon skillnad i prestanda. Ljudet däremot är BETYDLIGT bättre. Ja jag kör förmodligen jämnt med en M3 e46 cab ///Micke |
|
|
Micke! Jag har fått lite indikationer och vibbar att M3 Limon kommer att dra det längsta strået till våren. Vad kommer du isf att göra åt det? :-) Flåklypa |
|
|
Vet inte ja. Göra punka på en M3:a kanske :). Får väl plocka ur lite inredning jag då ///Micke |
|
|
Ha ha....och jag skulle behöva banta. :-) Jag läste en tråd att du körde 220km/h under Gävle Bro!? Nu har jag inte mätt min mätare emot GPS men 220km/h tar jag med råge....med full tank, två matkassar i bilen och nya bakdäck (stor rullomkrets). Jag startade från 100km/h där helsträckade slutar vid påfarten. Ska bli intressant! Flåklypa |
|
|
Va de inte 220km/h vid den stora skylten innan Gävle bro som jag höll 220km/h Men ja de ska bli intressant ///Micke |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Med allt erat snack, får jag nog se till att komma med "oldtimern" vid nästa tillfälle, och visa att en M88/3 fortfarande räcker långt!! =)!! Ni får sluta nu med kraftmätningarna oralt!!,längtar ju bara mer till våren då!! MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
M635: Ja de tycker jag du ska göra. När jag får reda på nästa tillfälle kan jag lägga ut en förfrågan på e34m5.se Du brukar ju vara där en del har jag sett. Jag heter "m5micke" där ja ///Micke |
|
|
Ha ha...det är den här årstiden man öppnar truten...samma trut som kanske blir tilltäppt till våren. :-) Ok, det förklarade saken....tyckte att 220km/h lät för dåligt. Du ska ta farten UNDER bron. Vad har du 100-200 på enligt mätaren? Flåklypa |
|
| Det låter moget grabbar !! | |
|
Är det eftersträvansvärt att vara mogen? Flåklypa |
|
Lars Jakobsson |
Hahaha :P |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hahaha! Nu blev det fart!!! Ni vet väl att det inte finns någon åldersgräns för att bli mogen när det gäller motor!!! =) Så här lagom innan våren blir alla lite kaxiga.......! MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
| Ja, det är efterstävansvärt att vara mogen, förutsatt att man kan stänga av mogenheten vid lämpliga tillfällen :-) | |
|
Ha ha...ok. Ingen slump att du är inne på sådana här "omogna" trådar Nocken, då du är ganska gasglad själv. :-) Hör av dig om du bokar in en bankörning till våren! Flåklypa |
|
|
Flåklypa, jag lovar att höra av mig när det drar ihop sig till bankörning. BMW SC har bokat Mantorp 5/5 och Gelleråsen 9/6. Något av dessa tillfällen hoppas jag kunna åka på. Sedan får vi se. |
|
|
Flåklypa: 100-200km/h á 13.21sek har jag för mig. O då e de riktiga km/h ///Micke |
|
|
13.21 ärliga? Då är den snabbare än min förra S60 T5....den gjorde 13.5 i Gysinge. ;-) Flåklypa |
|
|
Ja de är ärliga. Men om jag inte minns helt fel gjorde väl din Voffla samma spurt på 12,5sek ///Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.