|
|
|
|---|---|
|
Ska börja från början så vet ni vad jag gjort och vad som jävlats.. Körde den 26 mil och när jag kom hem och stände av den och skulle starta den igen men då startade den inte.. Har sökt igenom hela bilen och tillslut hittade jag felet, det var styrboxen som jävlades. Glad ihågen tänkte jag faan nu går den, men den har en svajjig tomgång. Den pendlar mellan 1500 och 2000 varv. Det låter nästan som den styper tändningen men jag vet inte.. Har provat att spruta startgas på slangar men det verkar inte vara nått läkage nånstans. Snabba svar önskas (behöver bilen!!) Bilen i fråga är en 320/323 -83 MVH Marcus | |
| har varit i garaget ikväll och bytt ut alla vakumslangar så det är då inte det som jävlas.. vad är det som skönter tomgången? | |
| plocka av tomgångs motron .. o dränk den med 5.56! så kommer det funkar kals .. lite tops att gengöra med funkar | |
| tack för svaret.. En jävligt dum fråga.. Vars sitter den?? | |
| snackade med en polare nyss och han sa att jag har inte nån tomgångsmotor på min bil.. kan detta stämma? | |
| sitter det någon varmkörningsregulator på denna bil? Och vars sitter den isåfall?? | |
| har fått tips om att den kan vara spjäll lägesgivaren.. kan den göra så att tomgången blir ojämn? | |
| Är det ingen som har haft detta problem med sin bmw och kan säga vad det är för fel?????? Börjar snart bli less på att skruva och vill ha igång den!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.