|
|
|
|---|---|
|
Jag har senare tänkt att införskaffa mig en Bmw M5 E34 så jag undrar lite om vad man bör tänka på när man ska köpa en sådan, liksom ngt speciellt jag ska kolla efter, speciell årsmodell, motorn, vad bör jag kolla upp osv, jag hoppas ngn kan ge mig svar på detta. Det är väldigt bra att ha med sig när man kollar på en. Tack på förhand / Figgeh. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Dels kan du gå in på begagnatguiden till vänster,sedan finns det en hel del att söka sig fram här ang ämnet på M5E34! Mitt råd till dig är att: Lär dig så mycket som möjligt om E34 M5 och läs så många inlägg du bara orkar innan du skaffar dig en! Finns många hyffsat billiga ute nu,men oftast leder dessa till dyra reparationer ,då många av de bilar i Sverige ej fått de servicar och den översyn dessa bilar behöver. Hellre köpa en lite dyrare väldokumenterad än en billig utan dokumentation alls! Bilen är dyr att äga,dyra delar och underhåll. Hittar du möjligt objekt tycker jag du kan kolla med grabbarna på E34M5 forumet,de har register över de flesta bilarna i sverige! MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
| Tackar så mkt. Men vart hittar jag det E34M5 forumet? :D | |
|
Antar att M635 forever menar sökning på forumet. Finns oändligt med trådar skapade om M5 så skriv M5 AND E34 så lär du ha läsning för de närmaste veckorna. Sökningsfunktionen: Länk |
|
| Testa www.e34m5.se så får ni se :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.