AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.479

beställa skylthållare?

ca
39
carita
318 i 92
var kan man beställa skylthållare förutom på autopower?

Länk

///Micke
Min cabrio Länk
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Ska oxå beställa en ny skylthålare. Men är det någon som vet om dekaltrims skylthållare är med tryckt text eller om det är klistrad text?

Jag köpte en skylthållare på Vallåka men det va med klistrad text och det blev ingen höjdare då texten är lite "vågig" och sne. Så nu måste det bli en skylthållare med tryckt text.

Mvh Jimmy

Det är med tryck, har en själv.

///Micke
Min cabrio Länk
Ji
2.380
Jimmyboy

Micke: Okej, lysande då får det bli en sådan. Hur är vridstyvheten i själva skylthållaren finns ju en del billiga som är som är mindre vridstyva. Tänkte ha samma text som idag "MR SCHNITZER - HELSINGBORG" ;) . Vad kör du med för text?

ca
39
carita
318 i 92
tackså myket micke en liten fråga skall man ha både bak o fram eller ?

Jimmyboy:
Jag tycker den är riktigt bra faktiskt, har suttit på bilen i ett år lite styvt och det syns inte på den.
Jag har det otroligt fyndiga Micke Olsson

carita:
Beror ju på vad man väljer för text men dem passar utan vidare både fram och bak.

///Micke
Min cabrio Länk
Jag har bara gott att säga om dekaltrim.nu
Fick hem min hållare i förrgår, och den verkar hålla bra kvalitet. Beställningen gick otroligt smidigt och den damp ner i lådan efter 2 dagar. Problemet är bara vad man ska skiva.
I mitt fall blev det "Freude Am Fahren". Lär man väl inte vara ensam om dock..
Ji
2.380
Jimmyboy

Jocke: Låter fint. Antar att du tog en svart skylthållare med vit text, eller? Jag har nämligen beslutsångest ;) ang. vilken textfärg jag ska välja... vit matt eller vit blank. Antar att de flesta har matt va?

Mvh Jimmy

Jimmyboy: Jag tog faktiskt "vitblank". Såg inte att det fanns ett "matt" alternativ. Men det blev kanon.
ca
39
carita
318 i 92
tack micke fick min i fredas blev kanon.

markus00
Någon som vet vilket som är snyggast vit blank text eller vit matt?
Ji
2.380
Jimmyboy

Har nu varit i kontakt med ett antal företag som säljer skylthållar, bla. Dekaltrim.se och igen av dom har tryckt text på sina skylthållare vid mindre beställningar.

Någon som vet något företag som fixar 2 skylthållare med tryckt text till bra pris?

Mvh Jimmy

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.