|
|
|
|---|---|
|
Funderingen jag har gäller hur populär nya 325d är ? Jag har beställt en sådan som kommer om ett par/tre veckor. Hur många fler än jag har köpt nya 325d ?. Det borde vara fler som tycker den är prisvärd, och kanske en blivande chipningsfavorit. Roger_M | |
| Jag har haft min i tre veckor coh jag är helnöjd. 100 ggr bättre än x3 som jag hade tidigare. Riktigt bra drag och den drar dessutom inte många droppar diesel. Det enda jag inte är nöjd med är att pdc inte går att slå av. Tjuter otroligt högt när det är is eller snö på sensorerna. Enligt BMW finns det ingen lösning på detta utan det är en fusklösning. OBS detta gäller endast bilar med pdc endast bak. | |
|
Läste i ngn tidning att 325d bara skulle komma som manuell 6-vxl. Stämmer verkligen detta? Min åsikt är att handjagad låda i en modern diesel är som attt svära i kyrkan (tar på mig hjälmen) :-) Anledningen till min förfrågan är att jag har möjlighet att plocka ut förmånsbil via jobbet och 325dT med en eventuell automatlåda skulle vara intressant. |
|
| 325d med automatlåda kommer till handlarna senast mars -07. Tills dess erbjuds den sexväxlade manuella lådan. | |
| Frågan är vad som är skillnaden på 325an och 330in ? databoxen eller? | |
| Nu är jag inne på min andra 325d. Grym bil och nu snyggare med faceliften. | |
|
Är ganska nära en beställning på en 325d, har lite beslutsångest vad gäller utrustning dock. Rob1 hur är din nya specad? /F |
|
| Comfort, dynamic, förvaringspaket, halvskinn, drag, karmosinröd. | |
|
Rob1: Lägg upp lite bilder på din kärra...! Vore kul att se en E90 med karmosinrött och facelift! Jag kör också 325d fast i coupeversion dock. Myyycket trevlig maskin vill jag lova. Att köpa en 330d är att slänga pengarna i sjön. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.