|
Sida 98 av 712
|
|
|---|---|
|
bomis: Jag kan väl säga såhär.. det låter =) Blev ännu värre när jag fick på större DP:s. Alla som hört min 335:a kan nog intyga att den är bland dom ljudligaste. =) //Erik |
|
|
Oj. 6 st med Pea inräknat. Undrar om jag lyckas att få fram så mycket material...? Kollar upp, och avlägger rapport så fort som möjligt. // Thomas |
|
|
Angående Tobias inlägg så saxar jag ett riktigt bra inlägg från SaabTurboClub´s forum som behandlar samma ämne: "Jag hoppas att dom som kommer med sina bilar har dom i exakt det utförande som dom rullar på gatan. Nått annat är ju bara pinsamt. Sätta på mindre hjul, fälla in backspeglar, köra på race fuel etc etc, ja då är det ju bara att hoppas att man möter den bilen så ute på gatan vilket inte är så troligt. Ser faktiskt ingen som helst anledning att köra mot nån bil som är "preppad" för en enda dags 50-250 Km/t körning på Björkvik för att sen gå en tredjedel så bra ute i verkliga livet på gatan med dom ordinarie större hjulen, vanlig macksoppa etc etc." // Thomas |
|
|
Hej alla! Det har blivigt dags att sälja pärlan tyvärr. Ville bara att ni skulle veta det. PM:a mig vid intresse. Mvh Danne |
|
|
Hej expertpanel!!! Behöver lite råd och tips. Grejen är att jag´ska bila ner till balkan och undrar då pga av tidsbrist vad som är bäst!? Att beställa jb3 dp mm mm från usa lr att åka till stockholm turbocenter och köra på deras steg1 som dom nyligen har fått till sig Länk? Snälla hjäp mig? Tiden rinner iväg!!! MVH Ajvar |
|
| Hej Ajvar, i min åsikt det är för tidigt med flash. Tänk på att det är 3 år som Vishnu och BMS har jobbat med piggy och N54 motor. Kör piggy! | |
| Ajvar lyssna på Enrita så kommer du bli garanterat nöjd! Om du har bråttom så är Terry på BMS erkänt snabb på att skicka saker! | |
| ajvar>> kör jb3 el Procede och vill du få ut det mesta av bilen så rekommenderar jag starkt att du investerar i både downpipes (ar design) och bms dci....gärna nytt avgas om du har pengar till det med.... | |
| Jag tror att IC är viktigare en downpipes. Att hålla boost jämt hjälper väldigt mycket om man ökar trycket. | |
|
Jag tror att VHDannes vita E92 som är till salu på blocket kan vara den första trimmade som annonseras =) Det kanske kommer att komma flera nu när garantin börjar gå ut på 07:orna. Peas gamla var ju visserligen trimmad, men vet inte om den låg ute på annons nånting. //Erik |
|
|
Erik ---> Den låg aldrig ute på annons. :) // Thomas |
|
|
Jag har 2 st helt nya bak däck 255/30-19 Bridgestone Runflat. Hur mycket tror ni jag kan få för dessa? |
|
|
Hej !Inga filmer som kommit ut från m5boardet som vi var på senast !eller??? |
|
| Menar förstås filmer med 335:or :-) | |
| Har precis hämtad bilen med alla M3 delar på... fy fan vilken skyllnad. Nu går bilen exakt som jag vill . 100% Montering tog 12 timmar. Styrning är nu direkt och fint, överstyrning som jag hade innan är borta. Hela bilen bara känns bara sååå mycket bättre! | |
|
Finns det nått som du inte har gjort på din bil nu enrita?? ;) Gratulerar till väghållningen! Usch... jag fick just reda på att min IC dyker upp på fredag om allt går som det ska... Hoppas allt fungerar nu bara (passform och täthet)! Om jag inte hinner montera den så skippar jag Björkvik denna gång. :( // Thomas |
|
| yep Big Tom RS4 din skärm saknas ! :-) | |
| Thomas: Vad för IC har du beställt och vad fick du ge för den? | |
|
Här mina hjulinställning papper. Jag fattar inte så mycket men det är mer Camber iallafall. Länk |
|
| big tom>> vad tror du gällande ta fram avskärmningsplåtarna till oss som var intresserade? Vill ha...!! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.