|
Sida 95 av 712
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
he he...RIP! JB3 rockar fett! Länk Länk Länk Länk |
|
|
BMW ska var bakhjulsdriven ! inte Quattro hehe. Man får mycket bättre grep vid start med en riktigt LSD på . Jag har tränat ingenting på en 0-100 start men tror att bilen måste gå upp 3000 rpm (broms/gasa) samtidigt och sedan ta bort broms . Med MT måste man hitta rätt koppling/gas punkt och shifta kanske tidigare en 7000 varv, 5800-6000 kanske och dra 2 fullt. |
|
|
Herregud vad han gör me m5an haha. Enrita: på 1an ska man nog max gasa till 6000 varv sen växla till 2an direkt. |
|
|
Ready for Meth? Länk :-) |
|
| enrita>> ska vi beställa? :) | |
| vill inte vara första försök kanin, väntar till några har installerad den. Jag vill också inte göra ett hål i charge pipe. STETT håller på att utvecka en charge pipe med inbyggd meth spray noozle. | |
| Inga filmer än från GTboard eventet med 335or. | |
|
Bomis, pea, Sevak, tigerdejan mm. Tack för alla svar! Sevak vad innebär rts som v-tech håller på att ta fram? En annan fråga vart beställer ni jb3 dp och allt annat godis? Finns det ngr bra återförsäljare i sverige som man slipper beställa från usa, tänkte på momsen och frakten och tiden? MVH Ajvar |
|
| Vishnu V3 lr jb3? | |
|
Ajvar, allt måste man köpa från USA. Tyvärr i sverige finns inte så mycket. Flash finns men bara om det räcker för dig att gå upp till max 13.5 PSI. om du vill gå över det behöver du en piggyback som JB3 eller Vischnu Procede . |
|
| Är det på www.modbargains.com som ni handlar godiset eller via ebay? | |
| Ajvar, jag ringer dig i morgon! Så ska jag hjälpa dig.... | |
|
ajvar: Du kan be dem sänka Value då slipper du tull och moms;) gå in på www.vtech.se där kan du läsa om RTS Bomis: Måste få åka med i din Jb3 bil och se hur den går. Du och enrita flyger säkert ifrån mig. Undrar hur min bil skulle komma med era mods och sen en ny mappning. Men just nu är jag NÖJD med effekten. |
|
| Ok bomis. Ska kolla upp detta Sevak. | |
| Sevak: dem kan justera lite med mods du har med trycket kan dem inte höja utan att slå tuner codes även med flash. | |
|
Sevak/enrita: Tidigare i tråden så är det nån som köpte/monterade en LSD med mycket bra resultat. |
|
| Jag har LSD . Bästa grej jag har installerad . Det verwandla bilen helt till en riktigt sport bil. | |
|
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT EN 335 :D FAN VA UNDERBART :D am in the gang now :D ville bara säga det ;) ajvar , köp Vishnu V3 ... då har du lite mer features :) |
|
| Grattis!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.