|
Sida 688 av 712
|
|
|---|---|
| Har en kompis som säljer kw3 coilovers om någpn är iteresserad | |
|
Enrita: Pris på dem skicka pm? Måste byta mitt bilstein b14 som har börjat låta illa i framvagnen Gone in .... |
|
| @herrbritt var det en seriös fråga? | |
| Tack Johan och David för era svar :) | |
| DK83: Ja den var seriös, jag blir inte klok på om COBB ger några fördelar gentemot mhd flasher. | |
|
Någon som har tips på bäst däck? Ska vara bra grepp på torrt från start enda jag bryr mig om ;) Tack! |
|
|
Om du inte vill värma upp däcken innan det greppar så tror jag på Michelin Pilot Super Sport /DJ |
|
| Ja många snackar bra om dom, tänkte hur stor skillnaden är på dom och goodyear f1 däcken, för priset är ju det dubbla nästan :p | |
| Satt nya Goodyear F1 på min vid inköp, tycker dom biter fast bra men har heller ingen referenspunkt att jämföra mot.. | |
| Ame redan sålda tyvärr | |
| Hat ingen referens, men har Michelin super sport o de biter helt otroligt. | |
| @herrbritt: för jag kan inget om mhd-flasher och jag har läst på mest om JB4 och Cobb. Det jag kom fram till var att Cobb var bättre och enklare att installera jämfört med JB4. Mhd hittade jag inget bra info om. Det var väldigt rörigt tyckte jag. Därav valde jag Cobb. | |
|
Fan... man kankse skulle köpa sig en bmw igen:) saknar allt 135, och nu utan kärring = mer pengar att lägga på bil. Men har svårt att göra besluta på om man ska satsa på en redan moddad bil eller inte, det har sina fördelar, men även nackdelar. |
|
|
Berne, fokusera på vilken bil du vill ha bara, är den redan moddad så är det bara att utveckla vidare, är den inte moddad så är det bara att ta oskulden av den ;) /DJ |
|
|
BMW-DJ: Får ha lite koll på blocket å här på forumet, å se om det dyker upp nägot, säger väl inte nej, varken till en 335 eller 135, den som blir bästa bilen för pengarna vinner:) |
|
|
Länk Va tror ni om denna boys? Varit ute länge, är det inredningen som skrämmer? |
|
|
berne: det knepiga brukar vara att hitta rätt spec och skick när man letar bil. andrasidan: Jag tror priset skrämmer nog lite. Sen är det nog ingen n54 i den bilen utan en n55 dvs inte lika lättrimmad. /DJ |
|
| andrasidan : Den är för dyr, Oavsett skick eller utrustning skulle den behöva halka ner minst 20tkr exklusive prutmån om inte mer | |
|
Håller med, men har kollat den ordentligt, jättefin historik, tycker priserna är höga generellt på både n54 och n55 modellerna, Följer varje vecka och det är svårt med klipp på dessa bilar, jag hade köpt den direkt om inrednibgen var creme,svart eller röd! Alpinvit med navi, manuell och bluetooth är min drömbil |
|
| Jag förstår att Bluetooth kanske inte är helt avgörande i ditt bilväljande, hehe.. men jag installerade en Viseeo Tune2air i min -08. Fungerar helt sömlöst och alla rattknappar fungerar likaså till spotify och all annan musik i mobilen, utifall att du råkar hitta en som saknar BT så är det ett alternativ iaf :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.