|
Sida 687 av 712
|
|
|---|---|
| Det stämmer, n54-wikin säger 8.8 psi (0.6 bar) | |
|
Tack för svar, sökte men hittade verkligen inte svar. 0,6.. det är annat än min gamla 940 som ladde 1,8, i 2 mil. sen sköt jag ventilerna i motorhuven och den står nu och rostar... |
|
|
OB. Jag väntar tålmodigt på ditt sms där det står. "Mina turbos har kommit o ja kan nu skicka mina inlets". The Sound From A Big M :) |
|
| Vi ser båda fram mot det smset :) | |
| Jag kör Wagner performance evo2 IC och Wagners downpipes på min 335a med cobb. Tyckte inte steg1 Gjorde mycket skillnad mot orginal. Lite piggare självklart, men med Steg 2+ agressive mappen blev det en helt annan bil. | |
|
Säljer BMW N54 Accessport V2 från COBB Tuning i felfritt skick. PM:a vid intresse! |
|
|
Hey pojkar! Va tror ni om ett raka rör system och avsluta med en m performance dämpare, jag gillar designen på m dämparen och med rör från främre kattarna ska väl ljudet räcka till, någon som provat från raka rör? Otroliga priser, Vh peter |
|
| Andrasidan, ur effektsynpunkt är stora, raka rör alltid bra pga flödet. | |
| johmei: Tror Otherside menar företaget Raka Rörs Avgassystem | |
| Precis, ursäkta mig, raka rör företaget annonserar på blocket till helt magiska priser, | |
| Också nyfiken på A-Alt-Avgassystem catback system! någon som har erfarenhet? | |
|
Länk Funkade ihop med MHD, kan dock inte lova att dom alltid skickar exakt samma/lika. |
|
|
Tänkte byta ut mina original dumpventiler mot en hks och sen plugga det andra hålet (på original chargepipe). Nån här som har nått bra tips vad man kan plugga hålet med där original dump sitter instucken? Hålet är ju 25mm... |
|
|
Något liknande Länk Ring runt till återförsäljare av slang och koppling. Den får ju gärna tåla lite olja och värme. Den snabba fula varianten är att ta en kort bit 1" slang och plugga med en kork, på med slangklämmor..brum, brum, pshhh pshhh |
|
| Henric, hittade denna när jag letade annat: Länk | |
|
johmei, Tack för tipsen, har kollat på do88.se innan och tänkt tanken.. Vi får se vad jag hittar på... :) Om man ska uppdatera programvaran i bilen hos BMW (inte gjort sen 2010), ska man "uninstall" sin cobb då innan? |
|
|
Äntligen har jag fått tag på en Cobb V3! Tänkte testa de olika nivåerna (drive, sport och aggressive) på steg 1 idag. Spännande som fan :) Vill passa på tacka alla som har svarat på mina dumma frågor i denna tråd. Jag är nybörjare så tack för visat hänsyn. Jag kommer säkert komma med fler frågor :) |
|
| Varför ville du ha cobb? | |
|
sjobusen: Ja jag tror du måste avinstallera Cobben helt. BMW lär skriva över allt så bilen blir original och då går den inte att installera igen om du inte avinstallerat. Inte helt säker men jag tror det går till så. /DJ |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.