|
Sida 67 av 712
|
|
|---|---|
| Har garantin gått ut på era bilar? | |
| jag har 1 halv år kvar. | |
| Bryr du dig inte om bortfallen garanti när BMW upptäcker trim. | |
| hur ska dem upptäcka den om jag tar bort den? | |
| han tänkte kanske om du krockar eller någonting o det kanske blir försäkringsärende osv ... =) | |
| då boxera jag bilen till min mekaniker (inte bmw återförsäljare) och ta bort trimmet direkt.... beror på omständigeterna, jag brir mig inte så mycket om det. | |
|
Lagras det inte en massa felkoder? Om dom nu skulle vara så noggranna och kolla upp det vid en olycka. |
|
| jag har en scanner som rensar allt ;-) | |
|
enrita: Det är nog en bra investering. Trillar nog dit jag med och skaffar trim vad de lider... |
|
| Enrita har du MSD80 Ecu:n? | |
|
hej Har precis införskaffat en 335:a och går i lite trimtankar. Hur svårt är det att laborera med jb3 alt v.3? Jag hatar när saker går fel tyvärr så jag har några frågor gällande detta: hur många mappar ligger med porceede v.3 likväl som JB3 som det är när det levereras? Räcker dessa mappar för jag orkar inte hålla på att rodda med masor med strul. Det jag har tänkt att investera i oavsett nästa vecka är DCI från bms eller finns det något som är bättre? jag kommer även att köpa bastuckavgas och fixa secondary catdelete på bilen. Alternativet till detta är att lämna in bilen hos Claus på turbocenter för mappning ink avgaset + dci, vad tror ni detta skulle ge och är det ett säkrare sätt om man vill ha en bil som kommer gå betydligt bättre än orginal?? Dom mappade en 335:a förra veckan som gav c:a 320 rwhp i bänken. Funkade jb3 och v3 med den nya mjukvaruuppdateringen från bmw? För claus på turbocenter sa att om det var den nya programvaran i bilen så funkar inte detta och då måste man ju mappa bilen i stället. Skulle vara grymt tacksam för alla ideér, synpunkter m.m kring detta. Om jag byter intercooler på bilen så måste väl denna installeras innan mappningen? Förklara för mig som e newbie inom området!! Tack på förhand Micke |
|
|
he he nu är detta beställt: jb3 PnP Digital Boost/Tuning Gauge dci¨ cdv bastuck nästa mod får bli dp:s + ic, några förslag på bra grejjer? riss racing? Har någon några förslag på nya fälgar (19") som matchar min e90 m-sport...bilen är svart...inga tokdyra nu men låt säga runt max 4000/styck..har sneglat lite på dessa men dom går loss på c:a 23 000 bara fälgarna :( Förslag Länk |
|
| heartware>> kunde man beställa intercooler från dig?? tyckte jag läste att du kunde beställa någon för 4995.-? är den direct fit? | |
|
Har 4st helt nya CSL 19" fälgar till salu, kolla in PowerBörsen. Finns bilder där. |
|
| Köpte du marcus svarta 335i? | |
| sevak>> jepp hämtar den på tisdag :) om jag får tillgång till den då... | |
|
De första 3 IC från Race cooling kommer att levereras på Elmia på lördag! Fick se bilderna idag! Ja BOMIS, det går att beställa via mig. Skikca PM! Förresten. vart finns du i Sverige? |
|
| heartware>> i sthlm, vad tror du om mitt start-kit? | |
| sevak>>känner du honom eller? | |
|
Pae: har du fått E92:an med DKG ännu ?? Om så hur funkar DKG-lådan ? /Janne Janne E61 535D 2008 Sportautomat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.