|
Sida 550 av 712
|
|
|---|---|
| Clubsport : jag kommer troligtvis vara med också. Ska anmäla mig direkt när dem kommer ut med den. Ska du också köra bana? | |
|
enrita, Ska du vara med och tävla, så är det väl inte mycket lönt för någon annan att ställa upp ;) Du måste väl ha en av de snabbaste, besiktade, bmw i landet? ------- Min bil suger inte... |
|
| Det finns alltid någon som är snabbare :-) | |
|
enrita: Ja, jag ska köra bana också försöker göra mig av med ringrosten först på Sviesta den 2 april. Har inte bestämt mig för om jag ska köra båda dagarna än dock. |
|
|
Alltså båda dagarna på BMW träffen menar jag. |
|
| clubsport: ok 2 April är jag på Ringen :-) får se om jag kör bara söndag på mantorp eftersom finns en annan event lördagen. | |
|
enrita: Det låter som din 2 april är lite vassare än min.. ;o) Söndagen är jag garanterat på Mantorp eftersom Master-starter går då. |
|
| Om någon har ett metanolinsprut liggande som inte ska användas är jag intresserad. Behöver ett sådant till hojen. Jag behöver ett basic kit utan tank och utan styrenhet. | |
| haha vad kul R1000! är turbo på nu? | |
|
Inte än, väntar på plenumkammaren som är beställd och bör komma innan månadens slut. Har nu frågat BMS på pris för meth kit. Med meth slipper jag tränga in en IC. Belastningen skiljer mellan hojar och bilar så man kan förenkla lite på hoj. Men oktanvärdet måste förstås upp och man måste ha ett insprut som styrs av laddtryck och lite annat småjox. För att få signal för laddtryck som styr ett mappningsbart insprut använder jag en GM MAP sensor till dieslar. |
|
| Länk | |
|
hihi R1000 kommer att bli sjukt! |
|
| Hoppas det så att jag kanske hänger med dig Enrico :-) | |
|
r1000: Sinnessjukt projekt!! Synd att jag sålde mitt meth kit nyss, sitter i en kompis 330d nu. |
|
|
imorgon testar jag Steg 3 RACE :-) Länk I mail från Cobb skrev dem: Please use with caution at first. |
|
|
Hur går det med methanol kittet Enrico? Kommer du kunna överge JB4 piggyn snart? |
|
| Carlee82: förstår inte vad du menar. Kommer inte att ta bort jb4. ganska bra att kunna se gauges och andra funktioner. | |
|
För den som vill trimma EU-moppen :-) Länk Länk |
|
|
...och jag som tyckte att turbon på frugans Clio 1,2 Turbo -10 var liten... :) Den ska f.ö trimmas inom kort med mjukvara och Kina-IC! :) |
|
| Kul :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.